Villalcazar de Sirga - Ledigos 29 km

10 juli 2015 - Ledigos, Spanje

Weer vroeg op voor de 29 km, Klaas loopt ook mee. Extra kleding aan, maar dit blijkt niet nodig. Paul eet een banaan voor het ontbijt en op weg. Ook nu weer langs de weg en in Carrion de Los Condes nemen wij uitgebreid ontbijt. Het laatste stuk van de Meseta begint met een bomenrij die lang doorloopt. Het is en blijft een recht stuk, maar de omgeving is wel afwisselend. Veel groen en graanvelden. Klaas komt een Italiaan tegen die 17 km met hem oploopt, zij praten aan een stuk door en vergeten het langste stuk van de Meseta, ze pauzeren niet! In Calzadilla de la Cueza neemt Paul een paar lekkere hapjes, vis, groente, uitgebakken spek en cola. Klaas is er ook bij en we raken in gesprek met Frieda uit den Brielle, die werkt op het Nova college in Haarlem. Het laatste stuk lopen wij samen naar Ledigos. Wij drinken gezamenlijk met Tanja, Henk, Wim en Paul een fris biertje con Lemon. Er is maar een restaurant dus geen keuze. We hebben wel wat probleempjes met onze blog, dit probeert Janne op te lossen, de lieverd. Om deze reden iets vertraging en nog geen foto's. Perdon! Gelukkig is het probleem opgelost (dit lag aan de server van het vorige restaurant). Wij eten met zijn achten, ook Duitse Verena voegt zich bij ons. We eten rode soep, bruine patatten met mayo en ieder 2 grote karbonades en een toetje. Paul werkt tot het donker aan de blog. Iedereen slaapt en het restaurant is reeds dicht.

1. Renate:
    10 juli 2015
    Gezellige actie van Klaas om een dagje mee te lopen, Speedy Gonzalez, hihi, zonder pauze! Wel heel jammer van de foto's, ik vind het altijd erg leuk om jullie foto's te bekijken om een betere indruk te krijgen.Hopelijk lukt het Janne? Fijne avond en voor morgen alvast veel loop plezier weer!!
  2. Renate:
    10 juli 2015
    Toch nog 2 mooie foto's ;-)
  3. Francis:
    11 juli 2015
    Jaja, de jeugd heeft geen pauzes nodig, ik kan dit stuk al bijna niet in een keer lezen..... ;-)
  4. Truus Ursem:
    13 juli 2015
    Knap van Klaas dat hij de 29 km. meeloopt,makkelijk??Jullie doen t allemaal geweldig,wens jullie veel gezelligheid toe samen groetjes.