Finisterre

5 augustus 2015 - Fisterra, Spanje

Het was een dag met veel bewolking, het heeft zelf geregend. Ik ben laat opgestaan en rond 11.00 naar het vissersdorp gelopen. Ontmoet uiteraard Elke maar die had het te druk. In het restaurant van Cristine ontmoet ik 2 Nederlandse dames die de Eyzier route hebben gelopen naar Santiago 100 km! Ze zijn blij dat ze dit doen: voor het eerst en voor het laatst, maar een prima Camino. Vanwege het weer naar het hotel en rond 17.00 uur weer naar het dorp om samen met Elke te gaan eten. Hier ontmoet ik pelgrims uit Ierland van 17 jaar en een Hollander. Gegeten met 3 andere Duitsers en het was gezellig. Om 20.45 naar het hotel en heb met de Duitsers een afspraak voor fruhstuck om 8.30 uur. Ik neem de  bus naar Santiago om 9.45. Dit is de laatste avond voor mij in Spanje en deze dag was niet zo opwindend als de afgelopen dagen, maar dit is oké. Ik ga op tijd naar bed. Tot morgen.

1. Francis:
    5 augustus 2015
    Welterusten Henk!
  2. Hans vd Hoeven:
    6 augustus 2015
    Ik wens je een voorspoedige reis en tot ziens in Nederland!
    Hartegroet
    Marie
  3. Annemarie Sinnige:
    6 augustus 2015
    Henk, je hebt de 4 maanden echt volgemaakt. Koester deze herinneringen en kom goed thuis. Buen viaje!!!
  4. Zwanet:
    6 augustus 2015
    Welkom in Nederland met veel genoegen jullie reisverslag gelezen.
    Petje af!
    Hartelijke groet.
    Zwanet
  5. Annie Moné:
    6 augustus 2015
    Een geweldige prestatie! We zullen je reisverhalen missen! Goede reis naar huis.
  6. Renate:
    6 augustus 2015
    Alvast een goede reis naar huis en ook ik ga de reisverhalen missen ja!!!