Camanas - Finisterree

3 augustus 2015 - Fisterra, Spanje

Ik ben vandaag om 6.00 uur opgestaan voor de bus naar Muxia die om 7.00 vertrekt. Ik ben de enige die staat te wachten in het dorp. Er komt op tijd een bus met de vermelding Muxia-Finisterre. Het plan was om een dag in Muxia te blijven, en dinsdag naar Finisterre te gaan. De zoon, van van de eigenaar van het hotel, vertelde mij hoe mooi de stad is. Ik veranderde mijn plan in `n split second en ik ga direct naar Finisterre. De bus komt aan om 8.00 en ik ontmoet uit Noorwegen Ingrid, samen koffie gedronken, en op de site van Adrie Platje naar zijn hotel gezocht: Mar de Fora, een eenpersoons kamer 3 dagen voor € 75,-- prima !      Ik loop weer naar het dorp en ik kom Duitse Elke tegen: the Rainbowgirl. Een hartelijke ontmoeting. Later een biertje in het Duitse café bij Cristine. Wie kom ik daar tegen: Ingrid, deze blijkt een een goede Camino kennis van Elke te zijn. Alles is weer compleet: het is hier gezellig. Ik kom meer dan 7 Camino mensen tegen. Ik ga terug naar het hotel en krijg een mailtje om gezellig met elkaar te eten, wat we ook doen. Hier is alles vis wat de klok slaat. Ik ontmoet ook de USA mensen van de motorshop, leuk gesprek plus foto. Ik heb een hele leuke dag en ik voel me niet alleen!

1. ELLY:
    4 augustus 2015
    Fijn dat je nog een paar leuke dagen zo hebt,goed gedaan, groet Elly
  2. Hans vd Hoeven:
    4 augustus 2015
    Het zit er haast op! Nog 2 dagen en dan ben je weer thuis. We zijn benieuwd naar je verhalen.
    Liefs
    Hans en Marie
  3. Joop en Inge Roelands:
    4 augustus 2015
    Fijn..dat je ook nog zo geniet van die laatste dagen met gezellige aanspraak. Wij zijn nu in Melide. Het grote camino circus van de laatste 100 km. heeft het vandaag erg zwaar. We lopen ze er allemaal uit. Leuk hè. .. groetjes Inge en Joop
  4. Annemarie Sinnige:
    4 augustus 2015
    Dit lijkt wel de kers op de taart voor jou. Reizen met jezelf......, dan voel je je nooit alleen.....
  5. Francis:
    4 augustus 2015
    Hoi Henk, het is weer geweldig daar. Mooi zo. Zie je binnenkort wel in Nederland en dan komen wij elkaar tegen.
  6. Nic:
    4 augustus 2015
    Wat zal jij genieten man!!De voldoening dat jullie zijn aangekomen en het plezier van goed gezelschap! Dat is kicken, of niet soms. Veel plezier op de laatste dag en een goeie thuisreis!
    Nic en Els
  7. Renate:
    4 augustus 2015
    Ben blij dat je het zo gezellig hebt daar, en inderdaad..zo'n uitzicht uit mijn slaapkamer zou ik oom wel willen!! Heel veel plezier nog in Fisterra, maar dat gaat wél lukken zo te zien!
  8. Tinie Hoetjes:
    5 augustus 2015
    Hoi Henk, jullie staan er mooi gekleurd op hoor! Zo met een stel is het nog wel gezellig he?Groetjes van ons!!XX