Tadajos - Hontanas 22 km

7 juli 2015 - Hontanas, Spanje

Het was een korte nacht, 23.30 erin en 4.30 eruit! We gingen alle 4, Wim, Janne, Klaas en Paul tegelijk van start. We liepen gelijk verkeerd, maar kwamen snel weer op de route. Heerlijk fris en donker. In het eerste dorp was alles nog gesloten, maar na 9 km konden wij in Hornillos del Camino een droog stokbrood met beleg kopen, er was geen koffie. Wij kwamen een opa uit Maastricht met zijn kleinzoon tegen. Een man met humor. Klaas en Janne hebben het tempo erin en Wim en Paul volgen. Het landschap blijft ons nu weer verrassen: dalen met tarwe, heel veel windmolens, het verandert snel. Op 5 km voor Hontanas neemt Paul een afslag bij Sambol om koffie met gebakken eieren te eten. Het was een kleine albergue maar heerlijk schoon. Het laatste stukje op zijn gemak, Paul kwam om 11.00 aan in Hontanas. Wim, Klaas en Janne waren al in het dorp. De kamer opgezocht en de handdoeken meegenomen en op naar het zwembad. Rond 15.00 kwamen Henk en Tanja er ook bij en we hebben heerlijk gepoedeld. Uiteindelijk hebben we gegeten met z'n 7en, Loek was er ook bij. Heerlijk rundvlees met doorgebakken patat.

1. Edith:
    8 juli 2015
    Dat was zeker een kort nachtje.Leuk hoor, dat je allerlei mensen
    ontmoet.En na 22 km een lekkere duik in t zwembad.
    Ja, wat is de omgeving dan weer anders hè!, en wat maken jullie prachtige foto's!
    Nu, geniet van al dat moois om je heen, en sukses.
  2. Elly Teitsma:
    8 juli 2015
    Inderdaad, mooie plaatjes! Maar direct al weer verkeerd lopen als je vertrekt.....Heeft vast te maken met de korte nacht. Het was waarschijnlijk heel gezeliig! Fijne voortzetting!
  3. Renate:
    8 juli 2015
    Gezellig met de familie, hopelijk hebben Tanja en de rest een goede reis gehad?! Lopen zij mee, of nemen jullie nog een extra rustdag? Het ziet er in ieder gezellig uit. En Genieten van het Spaanse leven..Hier is het weer echt Hollands, 't wordt vandaag 19 graden, veel regen en veel wind;-(..Zo werken > woensdag werk ik tot 's avonds. Nog 4,5 week werekn voor mn verlof! Valerie is nog druk met het lopen- oefenen, ze valt nog veel maar gaat al beter, zo schattig!! En zingen kan ze, uit volle borst, maar praten kan ze nog amper, hahah...Veel plezier met zn allen...
  4. Francis:
    8 juli 2015
    Goed te zien dat Tanja en de kids er zijn! Toch een endje rijden geweest! Op de foto zie ik dat iedereen blij is! Mooi zo.
  5. Tanja:
    8 juli 2015
    Het was 1035 km, Francis.
  6. Tinie Hoetjes:
    8 juli 2015
    Loopt Tanja Klaas en Janne mee tot het eind??Zou wel gezellig zijn he? Heel veel plezier met z'n allen en groetjes van ons!!XXX