Saint-Jean-Pied-a-Port - Auberge Orrison 10 km

23 juni 2015 - Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk

We vertrekken om 8.00 uit SJPdP over de brug en worden opgenomen door de Australische TV. We krijgen een vers en warm broodje met ham en kaas en zeiden maar 10 km te lopen: fantastic ! Hierna gaat het alleen maar omhoog over asfalt en verloop van tijd over 'n graspaadje. Dit slingert en is redelijk steil. Loek is intussen teruggelopen en wil toch een dag extra in SJPdP blijven en iets met de post versturen. Henk loopt verder door en Paul erachteraan. Na een uur belt Loek op, hij komt alsnog. Wij zijn al om 11.30 in de Auberge Orrison. Henk ontmoet zijn Camino vriendin Elke en praat gezellig met haar. Later komt Loek aanlopen en we zijn weer compleet. We checken in en frissen ons op. We zitten er voor € 35,00 halfpension. Wij zitten buiten heerlijk op het terras en zien vele pelgrims voorbij lopen. Om 19.00 is het avondeten en de hele zaal zit vol met diverse nationaliteiten:. Na het eten mag iedereen zich voorstellen en waarom hij of zij de Camino loopt. Elke keer wordt dit met 'n applausje bedankt. Hierna gaat men naar buiten en praten sommigen verder of gaan naar bed, het is al 21.15.

1. Annemarie Sinnige:
    24 juni 2015
    Zo te lezen was het weer een prachtige dag voor jullie. Straks hebben jullie een wereldwijd netwerk. Buen viaje, amigos...
  2. Renate:
    24 juni 2015
    Wat leuk met al die Pelgrims bij elkaar en wat een mooie verhalen zullen er tussen zitten. Zijn jullie nog nog aan bod geweest om jullie verhaal te doen?
  3. Elly Teitsma:
    25 juni 2015
    Bienvenido a España! Geweldig! Goed weer, andere pelgrims en natuur, geniet er van! Hele mooie, gezellige tocht verder! Groetjes!