O Cebreiro - Triacastella 21 km

22 juli 2015 - Triacastela, Spanje

Om 6.00 ging de wekker. Paul heeft heerlijk geslapen, Henk slecht. Het is donker en mistig buiten. We besluiten eerst een ontbijt te nemen. Het zicht is hierna beter. We lopen 2 km langs de weg, hierna volgen wij de route via een pad. Het is druk deze keer met pelgrims. De route is prachtig met mooie vergezichten en veel groen. We hebben nog 2 x moeten stijgen, hierna lopen wij lange tijd vlak. We lopen de hele route langs kleine boerendorpjes waar de tijd stilgestaan heeft. Deze profiteren niet van de Camino hausse. We drinken onderweg koffie en eten een lekkere bocadillio. De wandeling is werkelijk prachtig. In de verte zien wij Triacastella liggen en wij dalen hier langzaam naar toe. Het pension is snel gevonden. De kamer is oké, maar de douchekop kan niet hangen, Paul kan hier slecht tegen: er komt geen oplossing. Met een touwtje hangt hij de douchekop amateuristisch op en het werkt. We hebben wat kamers voor de komende dagen geboekt. Nog 3 dagen zijn 'n probleem wbt. afstand en locatie. Hier gaan we nog op kauwen.

1. Kitty Schagen:
    22 juli 2015
    Zo mannen wat een gezelligheid en drukte. Die douchekop is jou wel toevertrouwd Paul. Al een paar dagen stevig tegen een zuidwester aan het boksen. As wij dan weer een haven binnenlopen omdat we het zat zijn denken we aan jullie. Hoe lang jullie al lopen en zo n doorzettingsvermogen en nog maar 150km en dan zijn we stil.
    Grote klasse. Ronald loopt 4daagse de 50en valt hem vies tegen dus hij heeft nog wat te gaan
  2. Annemarie Sinnige:
    22 juli 2015
    Rustig aan Henk! Niet over je grens gaan. Slecht slapen kan ook komen door oververmoeidheid. Bijt je niet stuk in dit laatste stuk. Succes bij het vinden van goed onderdak!
  3. Elly Teitsma:
    22 juli 2015
    Pas op jullie gebid met kauwen.... :-) De laatste loodjes, take care!
  4. Renate:
    22 juli 2015
    Grappig dat het drukker wordt hoe dichter jullie bij het einde komen...mooie foto's vooral die van die "stok" oude boom...
  5. Francis:
    22 juli 2015
    Klinkt allemaal weer prachtig! Zon douchekop, ik zie het zo voor me. Ik zou ook de klere in hebben!
  6. Sjaan Pepping:
    23 juli 2015
    Ja, lekker douchen na zo'n dag, heb je wel verdiend. Succes mannen met de laatste loodjes. Wat lopen jullie in een prachtig gebied, geweldig.