Dag 32: 6 mei Puebla de Sanabria - Requejo de Sanabria 13 km

6 mei 2018 - Requejo, Spanje

Na het ontbijt: brood met ham en kaas yoghurt op pad. Er stond nog een fles wijn, deze nam Paul mee. Over de brug om de stad langs de weg het pad op. Langs de rivier dus lekker vlak. Lekkere paden met bomen, het werd al snel warm. Bij 'n riviertje kwam Paul Henia en Gry tegen. We gaan niet door het water maar een kilometer langs de weg. Wij kwamen door Terroso waar we even zitten. Paul vraagt aan een man of er een bar is voor koffie. Deze was er uiteraard niet. Wel kwam hij tevoorschijn met een boek waar wij onze naam in konden schrijven en kregen een stempel. Op zijn stenen muur had hij een klein altaar gemaakt voor de Peregrinos om een stempel te krijgen. Wij lopen hierna ons dorp binnen voor onze albergue Casa Servino. Heerlijke plek met keuken, wasmachine etc. Henk zat lekker aan de wijn met Carlos, Jaques en Clive. Ik pak mijn meegebrachte wijn en deze werd ook soldaat gemaakt. Paul neemt een bier die Henk in de winkel heeft gekocht. Samen met Gry Henia gebruiken wij de lunch met brood, ham, kaas, olijven, paté en tomaten. Wij zitten als god(in)en in Spanje op ons balkon in de zon. Paul werkt de blog bij met wijn 🍷. Wij gaan douchen en op tuk.

1. Fred:
    Zondagse rust HEERLIJK. geniet ervan mannen morgen maar weer een km of 25 he
  2. Marie Van der Hoeven:
    6 mei 2018
    Dat is het 'betere werk' mannen! Genieten! Doen jullie goed.
    Hartegroet Marie
  3. Annemarie Sinnige:
    6 mei 2018
    Godenzonen, dat zijn jullie. Onze Lieve Heer spuugde ook niet in een wijntje. Ging wel zo nu en dan even 40 dagen de woestijn in, haha......
    Morgen weer fris op pad hoor, mannen!
  4. Elly Teitsma:
    6 mei 2018
    Dat zijn tenminste duidelijke tekens! Die 13 km. hadden de meesten van ons misschien ook nog gehaald😅 Op naar morgen!
  5. Truus Ursem:
    9 mei 2018
    ZE hebben je goed te pakken gehad Paul,zo kort.Dat zijn vaten waarin je verdrinken kan,geniet ervan samen!!!
  6. Henk ursem:
    9 mei 2018