Dag 31: 5 mei Asturioanos - Puebla de Sanabria 15 km

5 mei 2018 - Puebla de Sanabria, Spanje

Slecht geslapen op de betonnen vloer: KOUD. Om 8.00 lopen naar de bar, deze was gesloten en Henk al vooruit. In Ermita wel 'n bar dus lekker ontbijt met thee. Tanden gepoetst en op weg. Heel rustig gelopen, mooi weer. Paul dacht elk dorpje (3 stuks) een kop koffie maar dit lukt niet, geen bar. Route langs oude paden met stenen muurtjes. Ook een paar keer over de snelweg en dan zien we het stadje liggen. Langs de weg en voor de stad is onze albergue Casa Luz. Beheerd door 2 oudere mensen maar perfecto. Douchen en de was gedaan, alles weer schoon. Thee gekocht en iedereen aan de thee ! Hierna met Javier, Gry en Henia de stad bekijken. Prachtig gerestaureerd kasteel. Hierna na bar de Espana
voor tapas en gin-tonic. Lekker niertjes, gefrituurde sardientjes, ei met brood en hamkroketten. Terug naar de albergue en de was opgeruimd. Even nazitten en naar bed.

1. Annemarie Sinnige:
    5 mei 2018
    Volgens mij zijn zo onderhand al jullie zonden wel vergeven! Of weet God meer dan wij?
    Morgen niet meer op de grond hoor.
  2. Elly Teitsma:
    5 mei 2018
    Koud en hard? Relaxed dagje, niets voorzienend! Eind goed, al goed!
  3. Renate:
    5 mei 2018
    Lekkere " niertjes" in bar Espana? Van wat voor beest of waren het lekkere "biertjes" ? Haha..jammer van de stukjes snelweg maar morgen weer een nieuwe route/