Dag 16: 20 april Canaveral - Grimaldo 19 km.

20 april 2018 - Grimaldo, Spanje

Doordat iedereen vroeg opstaat om te ontbijten en te lopen word Paul vroeg wakker. Hij begint aan zijn ontbijt en later volgt Henk. Beide slecht geslapen. Paul zijn metalen bed stond onder stroom dus sliep hij 4 kamers verder, een onrustige nacht. Wij starten om 7.45 langs de weg. Vreselijk: 9 km. asfalt en vrachtwagens, om 10.00 in Canaveral. Bij een kleine supermarkt fruit gekocht: 2 sinaasappelen, 2 mandarijnen, 2 appels en 3 bananen € 2,13. Bij een bar hete choco en de bananen gegeten.Na het dorp heuvel op, na een nachtclub een vallei met tienduizenden kurkeiken. Leuk om te wandelen en 3,6 km. naar Grimaldo. Een klein klimmetje en wij zijn er. De hostel is vol dus kruipen wij beide op een stapelbed boven. Erg simpel maar wij hebben geen keuze. We zijn 2 weken onderweg: Henk 3 x gevallen en 1 blaartje, Paul 1 x uitgegleden: de schade valt mee. We eten een Menu del Dia samen met Helmuth & Nora: goed ! Morgen samen met Nora op stap, Helmuth neemt de taxi.

1. Tinie Hoetjes:
    20 april 2018
    Het zal de leeftijd zijn!😉Maar toch stoer dat jullie doorgaan!!Wel beter weer nu?🌞😎😘
  2. Groetjes Ria Put:
    Goed je voetjes optillen Henk🚶🏻‍♂️Succes maar weer mannen👋🏻👍👏
    20 april 2018
    Ik ben benieuwd wie er boven slaapt......

Goed die vreselijke weg te hebben gelopen, zo waardeer je des te meer de mooie paden. En anders begint het nog op vakantie te lijken. Ik zie er weer naar het volgende verhaal uit!
  4. Truus Ursem:
    20 april 2018
    HvA z o door met weinig blessures.Mooi verhaal,wat weer n belevenis groetjes.
  5. Truus Ursem:
    Ga zo door met weinig blessures ,knap werk.En weer n geweldige belevenis,groetjes van ons.
    20 april 2018
    Jongens, niet uit bed vallen vannacht, hoor!
    En uhhhh..., zo’n afgelegen nachtclub heeft ook altijd wel 2 bedden vrij, hoor.
    Dat zijn vaak Spaanse Jab-Jum’s voor vrachtwagenchauffeurs en zo......
    Afijn, hopelijk morgen weer een klooster, voor de broodnodige rust.