Marsac - Les Billanges 25 km

29 mei 2015 - Les Billanges, Frankrijk

Wij zijn vertrokken om 8.30 ivm de afstand. Het landschap verandert niet: bomen, weides, heggen en af en toe wat koeien. Het is gelijk stijgen naar Arrenes. Hierna door naar Saint Goussaud wat het hoogste punt is tot de Spaanse grens: 700 mrt. Henk heeft alleen bij het stijgen moeite: zijn hartslag gaat te snel, hiervoor neemt hij   "BETA blockers" hierdoor heeft hij moeite om te door te lopen als het steil wordt. Wij gaan via de GR 654 naar beneden, dit scheelt ons 2 km. Wij komen vlak voor Les Billanges het Franse stel uit Crozant tegen, deze slapen in dezelfde gite, gerund door een kunstenaresse. Eindelijk na 3 dagen weer internet, ook Henk vind dit prettig. Wij eten gezamelijk het avondeten en kleuren hierna keurig de tekening van de kunstenaresse.

1. Martha en Joop:
    29 mei 2015
    Hallo Paul en Henk, jullie lopen lekker door!! Geen vermoeide voeten of blaren? We hebben bewondering voor jullie en genieten elke dag van de gezellige verslagen en de mooie foto's van de omgeving. We kennen de route wel een beetje van toen we er met de auto en caravan door reden en dan gewoon over de D wegen. Elke dag is weer een belevenis voor jullie. Als we nu met de caravan op weg naar Spanje waren hadden we jullie zeker ergens opgezocht! Heel veel plezier met elkaar. Groet van ons beiden, Joop en Martha
  2. Annemarie Sinnige:
    29 mei 2015
    Jongens, naarmate de afstand van lopen langer wordt, worden de dagverslagen korter. Dat is een natuurwet. Visserslatijn genoemd. Neem af en toe ook even een rustdag. Tot nu toe petje af voor jullie hoor! Groet uit koud en nat en stormachtig thuisland......
  3. Edith:
    Hallo Henk en Paul,
    Ik stuurde net een bericht naar jullie,nergens meer te vinden, heel vreemd.
    Waar jullie nu lopen,zijn Ben en ik ook geweest, maar dan met een caravan achter ons aan.
    Prachtige omgeving, en elke keer ontdekte je weer iets nieuws.
    Het weer bij ons , is nog niet veel veranderd, nu een (vaag) zonnetje,met nog steeds een aardig windje, nou ja, het regent gelukkig niet. Nu Henk en Paul,we blijven jullie volgen, en genieten van jullie verslagen.misschien komen we nog jullie kant op, maar dat kan zo weer veranderen bij ons.
    Groetjes
  4. Truus Ursem:
    30 mei 2015
    Alvast wennen wat jullie straks te wachten staat. Giseren was er voor Nepal n fancyfair in de Radboudschool,was in de buurt dacht ga ff kijken.Maar ik was in de war ,moest nog n uur wachten,daar had ik geen zin in.Dus toch maar naar huis,Mooie verhalen hoor,bedankt groeten.
  5. Kitty:
    Hoi Henk en Paul,
    Ik heb zo nu en dan jullie verhaal gelezen, goed hoor, om dit samen te doen!FFijn he , niet meer werken! Wij hebben net een prachtige auto tocht gemaakt door Zimbabwe, ZuidAfrica,Swazieland en Mozambique, zo'n 5000 km. Gereden. Om die afstand wat korter te maken hebben we gevlogen van Johannesburg naar Kaapstad, waar we een week bij een vriendin logeerden en een auto huurden. We gingen oa. Naar Roben Island, indrukwekkend !we sliepen 14 dagen totaal, bij vrienden, dat was gezellig die allemaal weer eens te zien. IIn ZZa. Hebben we onze( kleine) auto in de nieuwe banden gezet, na 2 klapbanden, een nieuwe accu en 4 nieuwe schokbrekers gekocht en gemonteerd.Dat scheelt gauw meer dan de helft in prijs met Malawi. Ook kocht ik dingen voor mijn schooluniform shop en textiel verf. Dat was ook de smoes om zo lekker lang op reis tegaan!
    We hadden heel goed weer en overal was het erg rustig want het koude seizoen en dus laag seizoen. ERG FIJN!Nou jullie wandelen maar goed door, ik zie je wel in juli Henk,dan ben je toch wel uitgewandeld?We gaan denk ik ong. 20 juli voor 2 weken naar Portugal,loop een eindje door, dan zien we je daar ! Joyce gaat daar zwemmen.groeten, Kitty