La Souteraine - Marsac 31 km

28 mei 2015 - Marsac, Frankrijk

Na een lekker ontbijt met gebakken eieren op weg naar Marsac. Wij hebben een discussie over de Limosen koeien. In Saint Priester La Feuille aan de koffie. Paul heeft internet bij de Marie, heerlijk! Wij lopen op 300/400 mrt. hoogte door kleine paadjes, slingerend door weides zonder koeien. Bij een meertje bij Chamborand gaan de voeten in het water. Voor het eerst zien wij een weide met schapen! Via kleine gehuchtjes komen wij beneden aan in Benevent-L'Abbaye, wij drinken wat en lopen door naar Marsac. Henk krijgt ongevraagd een lift, maar weigert niet. Loek en Paul lopen verder naar Marsac. Het is een gite gerund door Bernie, een mevrouw die we alle 3 niet mogen. De gite is prima.

1. Francis:
    29 mei 2015
    Ik volg jullie nog hoor jongens. Lekker toch, iemand die je niet mag? Lekker ongeremd je emoties op haar afreageren, heerlijk! Zal ook wel duur zijn en slecht ontbijt!
  2. Tanja:
    29 mei 2015
    Jullie maken me nieuwsgierig: Wat was de discussie over de Limoges koeien ? Iets uitgebreider vertellen mag wel hoor !
  3. Tinie Hoetjes:
    29 mei 2015
    Die Bernie moet wel een heel vervelend mens zijn, als jullie, 'vrouw vriendelijke'' mannen dat vinden!!
    Het gaat verder goed met jullie he??Gaat het ook goed met je hielen Paul??XXX van ons.
  4. ELLY:
    30 mei 2015
    Houden jullie de teken in de gaten?
    En wat is de omgeving toch prachtig!
    Groet Joop en Elly