Rocroi - Aubigny-les-Pothees 22 km

21 april 2015 - Aubigny-les-Pothées, Frankrijk

Wij verlieten Rocroi via Rue de France en via een lange rustige rechte weg kwamen wij nogmaals door een rustig en mooi bos. Hierna liepen naar Chilly waar wij geluncht hebben aan een dromerig riviertje. De laatste 10 km wandelden wij door veeteelt en akkerbouw gebieden, mooi glooiend dus ook af en toe stijgen. Het was tamelijk warm dus veel water en zweten. Wij werden hartelijk ontvangen door Jean Marc en Marie José Launoy. Douchen, wassen en Internet !  Het was een 4 gangen diner:  Uitgebreide groentesalade met heerlijke dressing, pasta met kip en witlof hierna 'n kaasplank en als toetje ijs met warme appeltaart. Dit geserveerd met een lekkere wijn, super.

1. Joop en Inge Roelands:
    21 april 2015
    Jullie doen het goed! !! Mochten jullie niet in het zwembad bij de familie launoy? Daar hebben wij toen zo van genoten met dat warme weer.
  2. Jan keijzer:
    Het gaat goed heren.
    Wanneer zijn in frankrijk of is dat al inmiddels
    morgen weer gezond op zou Sonja Barend zeggen
    Fijne wandeltocht gewenst
  3. Jan keijzer:
    Kaart bekeken
    Jullie zijn al in noord frankrijk gearriveerd. Goede tocht gewenst en de heer is met jullie
  4. Annemarie Sinnige:
    21 april 2015
    Heerlijk om zittend op de bank, lezend met jullie "mee te lopen". Komen jullie al een beetje los van het "ware leven"? Of voelt dit juist als het "ware leven"? Fijne avond mannen!
  5. Truus Ursem:
    21 april 2015
    Jullie treffen het wel met t weer hoor ,heerlijk.Lukt het n beetje met t frans?Waarschijnlijk kan je ook met engels wel uit de voeten,liefs van ons uit Schagen.
  6. Renate:
    21 april 2015
    Mooie foto's mannen!! Heerlijk als je door die kleine oude plaatsjes komt!! En goed te lezen dat het goed gaat met de voeten (gister) fijne avond en morgen fris weer op pad!!
  7. Tanja:
    21 april 2015
    Dat was zeker een heel mooie tocht vandaag, aan de foto's te zien.
  8. Sieska Struik:
    26 april 2015
    Hoi mannen.Wat een geweldige reis tot nog toe.Wat een leuke ontmoetingen onderweg,zowel wandelaars als de mensen waar jullie overnachten. Wat een heerlijk diner hadden jullie zeg.Dat ging er wel in.Jullie moeten ook zelf vaak eten klaar maken??.Komen jullie ook wel eens fietsers tegen die naar Santiago gaan ?Dat zou nog wel wat voor mij zijn ha,ha ! Ik ga nu weer verder lezen.Veel wandelplezier!!!