Limoges 0 km

1 juni 2015 - Limoges, Frankrijk

Na een Frans ontbijt, stokbrood met confiture, zijn Henk & Loek op zoek gegaan naar een schoenmaker. Uiteindelijk gevonden en beide hebben hun hakken, van de wandelschoenen, laten herstellen voor € 15,-- per paar. Corectie € 15,-- voor 4 stuks hakken, waar vind je dit nog . Zo goedkoop en om 15.00 uur klaar chapeau ! Nu gaat Henk een Camelbak kopen en Loek laat zich millimeteren bij een kapper. Tussendoor hebben wij een Plat du Jour genomen in een vlees restaurant. Naast ons werd een stuk vlees gepresenteerd van ruim 800 gram. Dit aten de 2 heren met gemak. Gaan vanavond slapen bij "grand seminaire". Morgen naar Flavignan. We lopen de eerste tijd verder met Loek. Hij hoopte met zijn loopmaat Philppe af te spreken in St. Jean Pied de Port, aan de voet van de Pyreneen, maar Loek komt hier te vroeg aan. Loek, spreekt redelijk Frans, heeft wat slaapadressen afgesproken voor de komende dagen, merci beaucoup!

1. Tanja:
    1 juni 2015
    Een dag niet lopen ! Dat moet wel vreemd zijn, maar misschien ook wel lekker ? Veel wandelplezier met je nieuwe "hakken".
  2. William en Martha:
    1 juni 2015
    We hebben ons ook aangemeld voor jullie verhalen. Wat is dat leuk om zo met jullie mee te mogen lopen. We kunnen ons echt een voorstelling maken van jullie wandeltocht en wat jullie zien en meemaken. Wij kijken alweer uit naar jullie volgende verhaal. En Henk zijn je schoenen mooi geworden? We hopen dat ze ook goed lopen. Wat is een Camelbak?
  3. Edith Roozendaal:
    1 juni 2015
    Ik hoorde vanavond bij de volleybal dat julkie een reisblog bijhouden. Wat leuk. Veel succes met jullie verdere reis. Henk, tot ziens bij de volleybal.
  4. Elly Teitsma:
    2 juni 2015
    Om "wandelschoenen" te verzolen kunnen we dus het beste naar Limoge :-)
  5. Renate:
    2 juni 2015
    Hier vanuit een lekker zonnig Chatel, wat een heerlijk weer heer, lekker relaxen en het zonnetje en Valerie vermaakt zich erg goed met alle kleine dingen hier. Ik heb vanwege de vakantie jullie een paar dagen niet op de voet gevolgd maar ik heb gelijk heel wat gemist zeg!! Eindelijk Limoges gehaald, dan is het zuiden toch weer wat dichter bij!! Hopelijk doet een dag rust goed voor de hiuel van Paul! En henk, als de brandweer op je verzoolde schoenen!! Veel succes/ plezier weer!