Lalobbe - Chateau-Porcien 24 km

23 april 2015 - Château-Porcien, Frankrijk

Wij starten 2 km boven het dorp dus dalen naar Lalobbe, hierna het bos in omhoog en omlaag voor 4 km. Hierna naar Wasigny waar wij de (markt) hallen op de foto nemen. Deze stamt uit de 16e eeuw en was in gebruik tot 1900, werkelijk een plaatje. Het landschap verandert in glooiende dalen en heuvels. Veel tarwe- en soms wat koolzaadvelden. Mooi zonnig weer dus veel water gedronken. Wij komen aan in Chateau-Porcien en een dame stuurt Paul gelijk het gemeentehuis waar hij zonder vragen de sleutelcode krijgt voor de gite. Bij het binnenkomen staat de rugzak van Steven uit Roeselaare in de gite die we 5 min later ontmoeten. We besluiten samen te dineren in café Le Lonchamp. We eten hier een 3 gangen diner voor € 15,--. Koffie toe en vroeg naar bed.

1. Gerard:
    23 april 2015
    Bedankt voor het verslag van vandaag. Het blijft leuk om julllie verhalen te lezen. Slaap lekker!
  2. Renate:
    23 april 2015
    Jullie reis wordt alsmaar mooier en het lijkt of jullie al meer genieten! Mooie foto' s wederom!
  3. Annie Moné:
    23 april 2015
    Bedankt weer voor het verslag! We volgen jullie op de voet (nou ja, figuurlijk!) en vinden het erg leuk om jullie verslagen te lezen. Jullie kunnen niet anders dan genieten van die mooie natuur. Prachtige foto's! Een heel goede reis verder.