Crozant - La Souteraine 26 km

27 mei 2015 - La Souterraine, Frankrijk

Wij vertrekken om 9.00 naar Sedelle met een afdaling. Hierna stijgen wij via paden met keien, door velden met heggen en mooie grasvelden, veel natuur. In Saint Germain Beaupre aan de koffie. Wederom door holle wegen en heggen, het blijft mooi. Bij een oude wasplaats, die we al een tijd niet meer tegenkomen, gaan de voetjes in het water, erg fris. Er komen 3 Belgen bij zitten. Een man met zijn dochter en zijn loopmaatje. De man en zijn maatje zijn bijna 10 maanden onderweg. Vanuit Frankrijk naar Santiago, Portugal door, naar Sevilla en weer terug. Ze stoppen in Vezelay, dus hun voetreis zit er bijna op. Verder stijgen wij en uiteraard dalen, wij door overwoekerde graspaadjes. Wij hebben een prima gite waar wij de was kunnen doen. Eindelijk krijgt Loek zijn frietjes bij de kebab tent.

1. Greetje:
    29 mei 2015
    wat een prachtige omgeving ben jalours
  2. Truus Ursem:
    30 mei 2015
    Wat n geweldige prestatie wat die mensen leveren,geeft jullie weer moed.Jullie hoeven daar maar n deel van te doen,heel knap hoor,liefs.
  3. Elly:
    31 mei 2015
    Hi Paul (en Henk),
    kreeg deze site door van Marijke! Wat fantastisch om zo jullie 'voetreis' mee te mogen maken! En wat knap iedere dag zo op pad!! Dan zijn de 4 dagen die Arie en ik dadelijk in Nijmegen gaan lopen maar niets bij!! Ik wens jullie nog een fantastische tocht toe! Groetjes, Elly (vriendin Arie en Marijke Boontjes/Roos)