Hagetmau - Orthez 30 km

19 juni 2015 - Orthez, Frankrijk

Wij ontbijten gebakken eieren met kaas en Loek met banaan. Jammer genoeg zien wij niet hoe Simon wordt opgetuigd. Met flinke motregen verlaten wij Hagetmau. Het is jasje uit en aan. Wij lopen over een lange D weg. Het uitzicht is heiig en saai. Wij komen aan in Saint-de-Navailles en nemen koffie. Loek is er en ook Guy en Joel. Paul ontmoet Aafke en Elisabeth voor het eerst. We zitten gezellig aan en nemen afscheid met een zoen op de mond. Het weer wordt beter en helderder, we zien weer wat. We lopen de laatste 10 km over zand- en graspaden. Dit is weer leuk! Loek komt als eerste aan een boekt voor ons 3en kamers bij de Clarissen zusters. We eten shoarma met friet en hierna gaat Paul internetten en dit lukt niet. We liggen om 10.30 in bed en slapen prima.

1. Francis:
    21 juni 2015
    Zo zie je maar weer, je weet nooit wat het einde van de dag brengt! Goed begin trouwens ook!
  2. Truus Ursem:
    23 juni 2015
    Met n goeie ondergrond moet t wel lukken,tot de koffiestop!!Mooi afscheid van de vrouwen,zo zo ZOENEN!!!Leuk dat je elkaar steeds weer tegenkomt.Loek vindt t ook gezellig met jullie,dat blijkt liefs.