A Fraga Alta - A Brea 20 km

27 juli 2015 - A Salceda, Spanje

Na een slechte nacht voor beide: Henk slecht geslapen, Paul aan de diarree , slapen wij tot 7.15, Henk heeft de wekker uitgezet. Het is een beetje fris maar prima loopweer. Via een aantal kleine dorpjes komen wij aan in Arzua. Dorpje stelt niets voor maar we kunnen ontbijten en fruit kopen voor onderweg. Wij lopen naar het westen en voordat wij in A Brea arriveren lopen wij over 12 kleine stroompjes. Het gaat dus op en neer met het landschap, maar heel stijl is het zeker niet. Het loopt prettig over de kleine smalle paadjes en er is totaal geen drukte. Waar iedereen gebleven is? Rond 14.00 komen wij bij ons pension the Way aan. Deze wordt gerund door een Engelsman Roger. Het is erg clean en saai. We besluiten om in het dorp bij de lokale bar te eten: menu del Dio. Wij hebben onze laatste etappes aangepast voor de aankomst in Santiago: morgen 17 en woensdag 10 km. We willen niet te lang in Santiago ronddwalen, 3 dagen is voldoende.

1. Joop en Inge Roelands:
    27 juli 2015
    Zo...jullie zijn bezig met de laatste loodjes. Heel veel succes en voorzichtig aan...

Groetjes van Joop in Inge
  2. Annemarie Sinnige:
    27 juli 2015
    Paul, meloen eten en cola drinken.....
  3. Francis:
    27 juli 2015
    Shit! Verder weer een leuk verhaal, en ja, Engelsen he?
  4. Zwanet:
    27 juli 2015
    Wij wensen jullie sterkte met de laatste loodjes .
    Erg leuk om jullie verslagen te lezen.
    Hartelijke groet.
    Albert en Zwanet
  5. Sjaan Pepping:
    28 juli 2015
    Mannen, veel succes met de laatste loodjes, geniet er nog van. Paul, ik hoop dat het bij die ene dag is gebleven.Jullie hebben gelijk om niet zo lang in Santiago te blijven, als je zo lang in de natuur heb gelopen. Paul een goede reis terug en Henk succes moet jou laatste dagen.✋
  6. Hans vd Hoeven:
    28 juli 2015
    Nog even, lieve 2! Mijn bericht is van dinsdag...... en woensdag is de aankomst.
    Veel warme gevoelens en dank jullie voor het delen tot nu toe van jullie ervaringen samen. Dit zal wel een gouden randje zijn in relatie tot jullie broederschap!
    Hans en ik zijn inmiddels weer in Heerhugowaard, na een onvergetelijk aparte vakantie met dochter, kleindochter en schoonzoon.
    Hartegroet
    Marie
  7. Frieda:
    Hallo Henk en Paul,
    Wil jullie bedanken voor de fijne tijd die ik met jullie heb gehad, en vooral lekker genieten van Santiogo! Het is een circus, maar wel de kers op de cake voor al dat geploeter langs Heren Wegen☺we gaan elkaar zeker nog zien. Goede terugreis en pas goed op elkaar. Dikke kus alletwee. Groetjes, Frieda