Aubigne-les-Pothees - Lalobbe 20 km

22 april 2015 - Lalobbe, Frankrijk

Een uitgebreid ontbijt met fruit, yoghurt en lunchpakket voor Paul, maakte dit weer een mooie start. In het begin glooiende wegen en paden. Dit werd later afgewisseld met bos. Hierna weer vergezichten. Koffie gedronken in Signy-l' Abbaye met leuk oud centrum. Hierna weer door bos en over soms woeste paden, deze zijn gelukkig droog, anders is er geen doorkomen aan. Uit het bos nog 1 km en we kwamen bij ons slaapadres.Onze slaapadressen zijn bijna allemaal anders/speciaal en deze in het bijzonder. Het is een oud huis en heel klassiek ingericht. Alle wanden (alle wanden!) zijn bekleed met stof. De woonkamer lijkt een klein chateau wat betreft de inrichting, maar ook tot in de puntjes verzorgd. Gelukkig spreekt de gastvrouw en gastheer engels, maar met het "wat en hoe in het frans" lukt het Paul ook redelijk. Eerst een apperatief van diverse eigen likeuren. Hierna de keuken in voor een 4 gangen diner: soep van brandnetel en bladeren van radijs, vis met botersaus en gekookte aardappelen, kaasplankje (uitgebreid !) en ijs met perenlikeur (Williams) toe. Op de vis na alles uit eigen tuin, onder het genot van Franse muziek. We gaan slapen...

1. Gerard en mia:
    Hoi mannen
    Na een dikke week in Wuppertal wezen wandelen zijn we weer thuis om jullie te volgen Het gaat goed met jullie zo te lezen
    Gaat zo door succes verder
    Groetjes
  2. Annemarie Sinnige:
    22 april 2015
    Hopelijk hebben jullie geen stofallergie. Lekker slapen straks tussen de bloemetjes
  3. Gerard:
    22 april 2015
    Mooie tocht weer mannen. Wordt het niet eens tijd voor een rustdag? Zo niet voor de voeten dan voor de geest?
    De cijfers:
    nacht van 22‐23 april 2015 in LaLobbe
    ---------------------------kilometers----------- dagen
    Afgelegd----------------- 528,0----------------- 25
    Nog af te leggen ------2.226,1--------------- 108
    Totaal ------------------2.754,1--------------- 133
  4. Tanja:
    22 april 2015
    Wat een prachtige tocht weer !
    En slapen jullie samen in het 2-persoons bed ?
  5. Nic:
    23 april 2015
    Het ziet er goed uit mannen. Erg leuke slaapplaatsen ook. Jullie hebben er al bijna twintig procent van de reis opzitten. Is het net zo fijn als je je gedroomd had? Daar ziet het wel naar uit! Veel plezier verder.
  6. Kitty Schagen:
    24 april 2015
    Julie doen veel indrukken op. Lopen er nu veel gelijkgestemden hetzelfde pad of maakt een ieder zijn eigen programma?