Dag 21: 25 april Valverde de Valdelacasa - Morille 18 km**

25 april 2018 - Morille, Spanje

De 2 broers en 2 zussen werden om 7.00 gewekt door Henk zijn telefoon. Geen ontbijt en voor 8.00 op pad. De eerste 4 km. naar Valdelacaga over de weg. De berm werd gemaaid. Hierna het dorp uit over lekkere droge wandelpaden, geen waterbaden. Onderweg horen wij elke dag de Koekoek en de Hop, zonder ze te zien. Rond 10.30 in Fuenterobble de Salvatierra. In de winkel fruit gekocht en yoghurt voor Henk. De bar bracht Paul een ontbijt van friet, ei, brood en een worstje. Beide ook een grand café con leche. Op de kaart gekeken, dan blijkt dat het eerst volgende dorp 29 km. verderop ligt. Dit gaat ons niet lukken. We besluiten een taxi te nemen die om moet rijden. Het wandelpad gaat bijna rechtstreeks. We stappen uit in het voorlaatste dorp voor Salamanca: San Pedro de Rozados. Over een bijna rechte weg in de zon lopen we de laatste kilometers naar Morille. We zijn vroeg en zijn als eerste in de Albergue: 6 plaatsen.  Henk kijkt voor een winkel en Paul gaat douchen. Hij wringt zich door het deurtje de douche in, het is wat krap. Vind in de kast een handdoek voor Henk.

1. Gerard:
    Hoi Mannen,
    Jullie lopen in op het etappe-schema. Als jullie morgen naar Salamanca lopen (22,1 km) is er een dag op het schema ingelopen: 51 i.p.v. 52 dagen. Misschien tijd voor een rustdag ?
    Qua kilometers zitten jullie nu op 41,2 % van de totale afstand
    (ik reken tot nu toe de taxi's, liften etc. gewoon mee)
  2. André Moelaert:
    25 april 2018
    Weer naar Salamanca en nu op eigen kracht Paul!

Sia en ik zitten aan de witte wijn en hebben net geproost op je. Knap maar zwaar Paul
    doe het je niet (meer) na. 'n Zoen van Sia en van mij 'n Knuffel. Dag! André
  3. Renate:
    25 april 2018
    Ola, 450 km en precies 3 weken verder..het gaat snel allemaal! Ennuh Paul, na zo'n ontbijt van Friet, ei, brood èn worst worden alle douche deurtjes krap! Hahaha!!!! Goed nachtrust voor jullie, morgen weer fris ( zonder taxi) ;-)