Welkom op ons reisblog van Henk en Paul Ursem !

15 januari 2015 - Noord-Scharwoude, Nederland

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan op onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in onze mailinglijst!

Wij zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Henk en Paul Ursem

1. Gerard:
    15 januari 2015
    Hallo Henk & Paul,
    Ik wens jullie veel plezier bij de voorbereidingen voor jullie wandel-tocht. Houd de moed er in, ook al loop je zoals gisteren een paar uur in de (natte) sneeuw.
    Leuk dat jullie ons via dit reisblog op de hoogte gaan houden.
  2. Joop en Inge Roelands:
    30 januari 2015
    Ik heb jullie blog gevonden hoor...... en ik hoop binnenkort mooie verhalen van julliete kunnen lezen. Veel succes met de voorbereidingen en tot gauw, groetjes van inge
  3. Ina:
    19 februari 2015
    geweldig jongens wat n droomreis...wel met afzien en doorgaan in goede moed heel veel plezier en graag volg ik jullie avonturen(wat n gaaf idee zo te delen!
  4. Truus Ursem:
    20 februari 2015
    Hoi stoere neven van me ,ben trots op jullie.Vind t geweldig dat jullie dit ondernemen!!Had geen idee dat jullie al bezig waren,succes en geniet ervan.OOk sterkte toegewenst,knuffel van ons.