Vessem - Oisterwijk 21 km

12 maart 2015 - Oisterwijk, Nederland

Wij worden keurig door Annemarie afgezet bij de Jacobushoeve. Alles is gesloten, klopt ook wel: wij moeten hier niet zijn maar bij de pelgrimshoeve Kafarnaüm. Deze is ook in Vessem en ook door Broeder Fons opgezet. Wij bellen aan en worden hartelijk binnen gelaten door de gastvrouw en gastheer op dat moment. Deze hoeve wordt door vrijwilligers bestiert. Voorheen deed Broeder Fons dit in zijn eentje! Na koffie, koekje en rondleiding beginnen wij te lopen. Komen buiten Vessem `n groep mannen met 12 honden tegen, waarvan een aantal Labradors, Poedels en Labrapoedels. Het is mistig en fris (3 graden) Langzamerhand trekt de mist weg en is het warmer en zonnig. Koffie gedronken in onmoetingscentrum Ons Mevrouw in Middelbeers.Langs stroompje de Beerze naar kapel de Heilige Eik. Dit lijkt op bedevaartoord OLV ter Nood in Heiloo. Op de afgesproken plek haalt Annemarie ons voor de laatse keer op en brengt ons naar het station van Boxtel. Wij gaan 5 april met familie slapen in de hoeve en vertrekken 6 april definitief richting Santiago.

1. Gerard:
    12 maart 2015
    Hiermee hebben jullie de weg in Nederland voltooid (206 kilometer bij elkaar). Even adempauze en dan ........... de rest...
    Super....Mannen !

Overigens: echt Henk om gewoon een stukje tegen de draad in te gaan lopen.....
  2. Truus Ursem:
    12 maart 2015
    Jullie doen het prima,ben trots op jullie en op de achterblijvers.
  3. Francis:
    16 maart 2015
    Mannen, de website is er al. Wij zijn benieuwd naar jullie belevenissen! Een leuke manier zo om deze te kunnen volgen.

Succes en bovenal veel plezier!

Elles en Francis
  4. Marijke en Arie:
    2 april 2015
    We wensen jullie veel succes en een ontzettend mooie tijd! We zullen jullie belevenissen volgen.
  5. ELLY:
    4 april 2015
    Nou broers nog een paar dagen, en dan gaat het echt beginnen voor jullie,wens jullie veel sterkte en fijn loopplezier de komende maanden, en volg jullie !
    liefs van Zwager en zus,Joop en Elly xxx
  6. Alex:
    5 april 2015
    Hoorde van jullie enorme trip naar het zonnige zuiden.
    De start kan niet beter, als ik de weerberichten van de komende week zie.
    Heel veel plezier en sterkte toewenst!!
  7. Harry ursem:
    Paul en Henk,
    Wij wensen jullie een voorspoedige wandeltocht.
    Af en toe zal je jezelf wel tegenkomen,maar probeer de moed erin te houden.
    Samen sta je sterk.
    Succes Groeten Har en Marian.
  8. Koopsie:
    5 april 2015
    heeeel veel succes broers!
    Liefs Eric, pelle, effie en Ina
  9. Theo Smit:
    6 april 2015
    Heel veel succes met de tocht - Ik ga jullie volgen!
    Hartelijke groet,
    Theo S!
  10. Joep:
    6 april 2015
    Henk en Paul, ik vind het wel stoer hoor wat jullie ondernemen. Heel veel succes en vooral plezier tijdens de tocht. Ik ben zeer benieuwd naar jullie belevenissen.

Groet, Joep
  11. ELLY:
    6 april 2015
    Geen Blaren, pijnlijke hielen,of andere vervelende ongemakken toegewenst!
    Heel veel sterkte!

Joop en Elly.xxx