Saint-Astier - Sourzac 21 km

8 juni 2015 - Sourzac, Frankrijk

Na een ontbijt, gemaakt door de kasteelheer, starten Henk en Paul samen en zijn snel de weg kwijt. Het kost ons 'n half uur. Later blijkt dat Loek en Louise bij hetzelfde punt ook problemen hiermee hebben. Wij worden al snel door Charles ingehaald en Henk koelt zijn voeten in de oude wasplaats. Wij komen verder niets tegen (koffie) dus Henk plukt graag een kersenboom leeg. Met dit warme weer en een lang stuk lopen door een open bos, doet ons besluiten om een tukje te doen. Iets later komen Loek et Louise bij ons en zingen samen het Compostella lied: ULTREIA (doorgaan, verder omhoog). Even later zijn we weer de weg kwijt en vragen water bij een mevrouw die aan de rand van het bos woont. Geen probleem, alles wordt weer bijgevuld. Henk en Paul gaan via de route verder en L en L via de GR. Wij komen samen aan in Saint-Louis-en-Isle, en drinken wat. Uiteindelijk worden wij weggebracht naar ons slaapadres door Charles. Het is een huis met alles erop en aan, maar hevig veroudert. De vrouw des huizes is vorig jaar overleden en haar man runt nu de ADP. Met wat er voor handen is maakt Paul iets met macaroni klaar, we hebben beter gegeten.

1. Tinie Hoetjes:
    10 juni 2015
    Hey, Jack de Ripper, Staat je goed Paul !!succes mannen!!
  2. Francis:
    10 juni 2015
    Ach ja, een half uurtje...
  3. Renate:
    11 juni 2015
    Cowboy Paul! Lekker maiskolfje bij de Macaroni? Eten wij vanavond ook! Vanavond "bonte avond" hier in Vallorcine...Valerie, Bart en ik maar op de tafel dansen had ik zo bedacht...morgen avond weer naar hetb"hoge Noorden" ;-)