Luyksgestel - Balen (BE) 28 km

7 april 2015 - Balen, België

Na een goed ontbijt en 'n lunchpakket, stapten wij om 9.10 richting de Kempen. Het weer was helder en de omgeving prachtig: veel groen en veel vogels.  Jammer genoeg ook veel kilometers, weer 4 kilometer extra! Via Russendorp kwamen wij aan bij het kanaal Dessel-Turnhouts-Schoten. Een lieflijk kanaal met veel sluizen. Op de kruizing met het Dessel - Kwaadmechelen kanaal beklom Henk nog de Sas4 toren. Hierna het saaie en lange pad naar de brug van Balen (8km) waarin wij ons vergissen in 'n paar bruggen. Uiteindelijk om 17.30 aangekomen bij ons slaapadres: vrienden op de fiets Francien & Bertus Boel. Lekker gegeten bij eetcafe 't Safflourke, stoofvlees en lokaal bier, heerlijk. Wij zullen lekker slapen op ons gebloemde bedjes.

1. Annemarie Sinnige:
    7 april 2015
    Was het vandaag geen smokkelroute, waar jullie een paar kilometertjes konden smokkelen? Welterusten bikkels en succes morgen!
  2. Gerard:
    7 april 2015
    Leve de eerste grensovergang....
    Blij dat jullie nog laconiek doen over extra kilometers.
    Slaap lekker en ........ morgen gezond weer op
  3. Tanja:
    7 april 2015
    Mannen, wat een afstand ! En morgen wordt het weer een lange tocht. Aardige mensen en lekker eten maken veel goed, hoop ik.
  4. ELLY:
    8 april 2015
    Fijne wandeldag vandaag, hier in Noord Holland dichte mist!
  5. Gerard en mia:
    8 april 2015
    Veel sucses wij blijven jullie volgen
    Hier aan de maas dichte mist
    Groetjes van ons
  6. Renate:
    8 april 2015
    Jeeejjj, België!! Op naar Frankrijk!! Geniet er weer van!
  7. Ina:
    8 april 2015
    He bikkels wat al n eind op weg!als alle dagen zo eindigen (met stoofpot en bier)is t nog leuk te doen haha
    .veel plezier beiden..jullie verhalen zijn erg gezellig.. goed om te volgen!
  8. Patrick Radford:
    10 april 2015
    Go Henk! Go Paul!
  9. Zwanet:
    10 april 2015
    Fijn om jullie te mogen volgen in jullie belevenissen tijdens deze tocht.
    Hartelijke groet.