Givet - Mazee 16 km

18 april 2015 - Viroinval, België

Wij hadden een planning gekregen van Christine uit Anhee met deze wandeling van 23 km. Vanuit Givet naar Aubrives (dit was het laatste stukje langs de Maas) over mooie paden met wederom mooi weer. Hierges was zeker het mooiste dorp van de laatste dagen, lekker authentiek. Hierna wederom omhoog met mooi wandelpad op 150 mrt. hoogte. Wij kwamen aan in Mazee om 14.00, veel te vroeg, de route was maar 16 km. We konden onze was laten doen door Marie France en Paul heeft samen met haar de tuinset schoongemaakt zodat wij ff later met een Duvel in de zon zaten. Onze gastvrouw heeft ons eten opgewarmd en dit aten wij onder het genot van een Roche Mazet. Op tv naar het journaal, de kwis en het Schaep gekeken.

1. Annemarie Kruidenberg:
    Hoi Henk en Paul,
    aan de foto's te zien lopen jullie door een prachtige omgeving.
    Gaan jullie lekker? Nog een klein stukje en dan zitten jullie in Frankrijk. Het weer is ook super, jullie treffen het echt. Ga lekker door zo en geniet maar elke dag van jullie lekkere biertjes ;)
    Gr. Annemarie
  2. Liesbeth Josée-van Lienen:
    Lieve Paul en Henk,

Wat doen jullie het goed! Ik vind het zo leuk jullie reis verhalen te lezen. De jongens hebben het regelmatig over opa en Henk en hun lange wandeling. Opa je wordt gemist, maar voor z'n mooi avontuur snappen ze dat wel.

Liefst Liesbeth
  3. Renate:
    19 april 2015
    Trouwens Freyr vlak voor de grens hebben Bart en ik vaak geklommen!! 120 klimroutes daar!!
  4. Tanja:
    20 april 2015
    Konden jullie de kwis en het Schaep zien ?
    Wat grappig, toch weer een stukje Nederland !