Deols - Velles 24 km

23 mei 2015 - Velles, Frankrijk

Ontbeten en de sleutel retour gebracht bij de Toerist informatie en nog even internetten. Deols uit over de brug en we liepen gelijk door Chateauroux. Ongeveer 3 km door een gezellige stad. Toen we de stad uit liepen en keken voor koffie, kwamen wij Loek tegen. Samen aan de koffie en ook samen naar het volgende adres. We liepen gelijk het bos in voor 5 km. Loek en Paul bezochten de kapel Notre Dame Du Chene, midden in het bos. Bij het druïden kruispunt namen wij de lunch. Uit het bos liepen wij over een rivier waar wij op aanraden van Loek ff de beentjes in afkoelden. Rond 16.00 kwamen wij Velles binnen en liepen op het verkeerde adres af. Wij moesten nog 1 km verder. Dit viel tegen maar het adres niet! Een oud landhuis in prima staat. Mevrouw de Saint-Mars heette ons welkom en Loek en Paul gingen (niet samen) gelijk onder de douche. De was werd gedaan en er was gelukkig internet. Het eten was ook weer perfect: groentesoep, spaghetti, fromage en verse aardbeien. Een lekkere fles wijn erbij en samen op de foto.

1. Annemarie Sinnige:
    23 mei 2015
    Jongens wat weer een heerlijke dag. Mede dankzij al die aardige madamen met hun gastvrije kookkunsten en wasgunsten, hè. Hopelijk morgen weer zo'n prachtige dag. Groet uit Liempde
  2. Truus Ursem:
    27 mei 2015
    Het klinkt allemaal heel goed zoals jullie het beleven,grandioos.Ben hartstikke TROTS op jullie.Dat we n sportieve familie hadden wisten we wel,jullie vullen dat nogeens goed aan,succes mannen.
  3. Sieska Struik:
    27 mei 2015
    hoi mannen.jullie eten steeds heerlijk culinair zeg.jullie kunnen straks als je weer thuis bent een kookwinkel beginnen met gratis heerlijke recepten van al dat heerlijke eten dat jullie steeds kregen.gelukkig verbranden jullie genoeg calrieën tijdens het wandelen.Geniet er maar van.