Alphen aan den Rijn - Gouda 21 km

18 februari 2015 - Gouda, Nederland

Met een stralend zonnetje in ons gezicht verlaten wij vier, Els & Nic lopen met ons mee, het station van Alphen aan den Rijn. Dit met vertraging van 30 minuten door getreuzel van Paul, verse koffie maakt dit `n beetje goed. Na 2 km over de hefbrug bij de kruising van de Gouwe en Oude Rijn. Druk pratende lopen wij de afslag voorbij en moeten 2 kilometer terug. In de luwte van `n boerderij rusten en lunchen we wat: lekker in het zonnetje. Door Boskoop via een wandelpad richting Reeuwijk. Dit pad was bijzonder omdat we verder over fietspaden en kleine wegen lopen. Veel drukte later van auto`s en veel scholieren. Reeuwijk laten wij links liggen en lopen
Gouda in. Paul zit braaf te wachten bij het station met de treintijden. Een paar minuten later belt Henk dat ze al op het perron zitten met `n snellere verbinding. We waren alle vier moe en voldaan, het leek wel of we in de stilte coupe zaten. Het was een gezellige wandeling met Nic en Els en wij hadden véél minder last met lopen dan gisteren.

1. Gerard:
    19 februari 2015
    Knap gedaan mannen. Leuk dat Nic en Els meeliepen, dat zie ik mezelf nog niet doen.
  2. Tinie Hoetjes:
    19 februari 2015
    Ik ben nu al trots op jullie!!Ga zo door!!
    Morgen wat minder weer, met regen en harde wind, vandaag kleur opgedaan natuurlijk!!Groetjes van ons.XXX
  3. Annemarie Kruidenberg:
    19 februari 2015
    Wat leuk om nu al berichten te lezen, zo is het helemaal echt !!
    Ik hoop zo dat jullie een fantastische belevenis gaan hebben en natuurlijk ga ik die volgen !!
    Succes en een dikke zoen voor jullie beide !
  4. Margrethe:
    19 februari 2015
    Hoi Henk, volgende etappe naar Woerden? Dan kom maar bij ons koffiedrinken.
  5. Rene:
    20 februari 2015
    Heel veel succes en plezier!
  6. Truus Ursem:
    20 februari 2015
    Fijn dat ze jullie dag kwamen opleuken!!SUCCES.