Dag van vertrek en aankomst

20 augustus 2021 - Santiago de Compostela, Spanje

Het was een lange dag gisteren. Er was genoeg tijd om alles klaar te zetten. Maar Wil evenals Henk waren al vroeg in de ochtend klaar met alles. En het werd wachten tot beider chauffeur het sein gaf tot vertrek naar het station. Het verdere verloop van de reis ging gesmeerd. Eigenlijk nergens hoefden we te wachten en controles vanwege covid geen probleem. Het laatste stukje van het vliegveld naar Santiago met de bus. Gauw ingecheckt en tassen achtergelaten in San Martin Pinario. Ja nog steeds zijn we onder de indruk als je zo’n mooi monumentaal pand/klooster binnenwandelt. Het was inmiddels 23.30 uur maar ja toch nog even naar een terras. Want wees nou eerlijk, hier moet wel even op getoost  worden.

We hebben een bla bla car rit geregeld naar Ribadeo. Dit is eigenlijk liften maar dan op voorhand geregeld. Met de bus zouden we 4.5 uur onderweg zijn geweest. Nu dus in 2 uur naar Ribadeo. Alle tijd om nog even de stad in te gaan en te lunchen. Misschien ook nog even met Selma (kennis van Wil) koffie drinken.

Terwijl Wil zit te schrijven kuiert Henk al door de stad. Ach ja.......ieder pakt zijn rol.

1. Tinie Hoetjes:
    20 augustus 2021
    Heel veel succes en geniet ervan!!🚶‍♂️🚶‍♀️😘
  2. William en Martha:
    20 augustus 2021
    Lekker temperatuurtje daar zeg. Veel plezier.
  3. Henny:
    20 augustus 2021
    Wij volgen jullie wéér op de voet ! Voorspoedige én mooie tocht!
  4. Hans vd Hoeven:
    20 augustus 2021
    Fijn dat de reis zo goed gegaan is!
  5. Francis:
    20 augustus 2021
    Dat is weer mooi gegaan zo! Een prachtige slaapplek! Ook ik sliep hier met Henk. Henk zijn gezelschap wordt er wel beter op😜!
  6. Elisabeth:
    20 augustus 2021
    Oh wat geweldig ben gewoon jaloers! Maar natuurlijk een geweldige tocht gewenst en leuk om jullie nu echt te kunnen volgen! Bom Caminho
  7. Margreet:
    20 augustus 2021
    Geniet op afstand met jullie mee!
    Veel plezier
  8. Jan en Joke:
    20 augustus 2021
    Mooie start , Veel plezier en prettige wandeltochten.
  9. Marjan.:
    21 augustus 2021
    Geniet er lekker van. De foto's doen al het beste vermoeden.
    Wat is een blablacar?
  10. Henk ursem:
    21 augustus 2021
    Die bied zijn auto rit aan om met passagiers betaald mee te reizen
  11. Els Van Der Molen:
    22 augustus 2021
    Wil en Henk, ik ben ook een beetje jaloers. Alhoewel ik weet hoe zwaar zo’n tas is op je rug. Maar jullie kunnen dat aan! Heel veel wandelplezier!
  12. Nellie:
    22 augustus 2021