Wandeling Westbeemster - de Rijp

22 maart 2018 - Alkmaar, Nederland

Henk is een week op wintersport in Châtel. Paul brengt een aantal dames van AZC Alkmaar naar West-Beemster. Zij gaan in de pastorietuin "de Johanneshof" werken: snoeien, kransen maken en soep koken. We beginnen met koffie en hierna gaan de dames (± 20 stuks) aan het werk. Paul begint aan zijn wandeling naar de Rijp met rugzak. Deze is nu 8,5 kilo maar zal in Spanje rond de 10 kilo zijn. Goed wandelweer over lange en rechte wegen. Bij CONO (Beemsterkaas) een stuk komijnenkaas gekocht en op naar de Rijp. Henk en Astrid zijn niet thuis, dus koffie in het Wapen van Munster. Na de koffie kom ik Henk alsnog tegen. Rond 14.00 weer in Westbeemster waar ik de pompoensoep mag proeven: heerlijk pittig. De dames weer naar huisgebracht. Een lekkere wandeling van 10 km. Bericht op de blog plaatsen. Wat blijkt: Gerard heeft de pagina aangepast met kaart, route en beschrijving van de Via de la Plata, Super Gerard bedankt!

1. Annemarie Sinnige:
    22 maart 2018
    Paul, bofkont die je bent! 20 vrouwen!!!! En nog soep toe, zo wil iedere man de Santiago wel doen, haha....
  2. Elly:
    23 maart 2018
    Goed bezig Paul!!!
  3. Tinie Hoetjes:
    23 maart 2018
    Toppie Paul 't begin is er!!
  4. William en Martha:
    25 maart 2018
    Paul, al een aardige warming-up. Aftellen nu.
  5. Truus Ursem:
    28 maart 2018
    We wensen jullie veel plezier samen en natuurlijkSUCCES toegewenst,liefs Rein en Truus.We kijken uit naar de verhalen en foto's!!
  6. Edith:
    1 april 2018
    Veel Suskes allebei, kijken naar jullie verhalen uit, misschien komen we elkaar onderweg
    nog tegen