Pietrain - Eghezee 16 km

14 april 2015 - Eghezée, België

Ontbijt om 8.00, de mannen waren al vertrokken. Was van de lijn gehaald, niet droog, en op stap naar de Ravel. Dit is een oude spoorbaan die geasfalteerd is tot wandel- fiets- en ruiterpad. Het is een rechte lijn tot Namen/Namur 33 km. Wij komen verschillende oude stations tegen, wandelaars en veel fietsers. (geen ruiters). Bij het oude station van Ramillies koffie gedonken en in het oude station was een Carefour waar wij wat lekkere appelen hebben gekocht. We proberen de bus naar de camping, maar deze vertrekt om 16.30. We gaan gaan liften. Er komt een wielrenner die Henk zijn schelp ziet en informeert waar wij heen willen. De wielrenner overlegt met 2 oudere mensen met een busje of we meekunnen en jawel binnen 30 minuten staan wij voor de camping (6 km). Ingechekt voor chalet  Paradise: binnenmaten 220 x 220. Paul gedoucht en geschoren en de was laten drogen (ook die van vanochtend). Hierna naar de taverne Du Manoir voor een biertje, wijntje en eten. We schrijven hier ons stukje en gaan voor ons chalet zitten.

1. Renate:
    14 april 2015
    Dus jullie hebben vandaag 10 km gelopen? Is er een rede voor? Ik hoop dat jullie in ieder geval dat jullie weer genoten hebben!!
  2. Annie Moné:
    14 april 2015
    Kijken elke dag even hoe het met jullie gaat. Missen vandaag foto's. Is Henk door zijn val erg toegetakeld? Bon voyage!
  3. Annemarie Sinnige:
    14 april 2015
    Het was me het dagje wel voor jullie. Heerlijke appels (verboden vrucht in het Paradijs) en uiteindelijk lekker uitrusten in jullie Paradise. Toeval? Fijne avond en morgen weer in de benen.....
  4. Truus Ursem:
    14 april 2015
    Geweldig om te lezen wat jullie ervaren,nog n paar gezellige uurtjes.Jullie maken er wel wat van hoor,groeten Rein en Truus.
  5. Elly Teitsma:
    14 april 2015
    Vele mogelijkheden om ergens te komen, liften b.v. maar vervolgens komt de eenzame fietser en busje komt zo en daarna weer genieten van het welverdiende biertje!
  6. Joop en Inge Roelands:
    14 april 2015
    Volgens mij zitten jullie op dezelfde camping als waar wij geweest zijn in een heel luxe chalet (haha) Pas op de douche morgenochtend, want voor je er erg in hebt, zijn al je kleren nat gesproeid. Jullie vorderen goed en het lopen langs de Ravel is lekker rustig. Succes morgen op weg naar Namen aan de Maas.