Eghezee - Namen 17 km

15 april 2015 - Eghezée, België

Worden wakker om 7.15 en hebben geen ontbijt. Henk douchen, Paul wassen en thee gezet met dompelaar. Bus van 10.00 gepakt naar Eghezee en ontbijt gemaakt. Verder de Ravel op naar Longchamps. Hier krijgt Paul een allergieaanval ('s avonds teveel alcohol en de volgende dag teveel inspanning: allergiebulten en kracht verdwijnt uit het lichaam). Drie kwartier gezeten en het trok weg, EPI pen niet gebruikt. Paul gaat met de bus naar Namen en Henk loopt verder. Hij ontmoet Cor de Jong uit Eindhoven, 65 jaar en loopt ook de Camino. De twee heren lopen samen tot Namen, waar Paul Henk ophaalt bij het station. Henk heeft lekker gelopen en het was 23 graden. Voor Henk 2 koude Jupiler en Paul vruchtendrank! Lekker in de tuin en om 19.15 een warme maaltijd bereid door Annemarie Bombaerts.

Wij willen iedereen bedanken voor de vele reacties. Graag een reactie sturen bij het tekststukje en niet bij de foto's anders zijn deze niet zichtbaar voor iedereen. Door het summiere internet en tijdgebrek kunnen wij de persoonlijke vragen niet altijd beantwoorden. Dus blijf reageren, wij vinden dit erg leuk: groeten Henk & Paul.

1. ELLY:
    Hoy Mannen,
    Wat een problemen vandaag,hoop dat het nu goed gaat,jullie moeten nog een heel eind,dus kop op!
    Heeft Paul hier wel meer last van?Komt dit misschien door de pollen?
    Succes morgen!
  2. Gerard:
    15 april 2015
    Goede beslissing dat Paul een stuk met de bus gaat. Gezondheid is belangrijker dan prestatie.
    Ik hoop dat het verder goed blijft gaan.
    PS toch handig zo'n dompelaar bij je!
  3. Gerard:
    nog even de cijfers:
    15‐16 april 2015 Verblijfplaats Namen
    Afgelegde kilometers 379,0
    Nog af te leggen 2.369,1
    Totaal aantal kilometers 2.748,1
  4. Hans vd Hoeven:
    Hoi mannen,
    en nu maar hopen dat deze tegenvaller van Paul eenmalig is. Maar knap dat jullie
    het zo oplossen.
    veel succes voor morgen.
    Hans
  5. Fred:
    15 april 2015
    Hoi mannen, hou het heel hè ik wil nog wel een tijdje meegenieten van jullie ervaringen ;-)
  6. Sjaan Pepping:
    15 april 2015
    Hoi Paul en Henk, zo is elke dag weer een belevenis. Gelukkig is het met jullie goed afgelopen. Geen rare capriolen meer he, alleen mooie verhalen en leuke foto's. Blijf gezond en veel succes op jullie pelgrimstocht. Gr Sjaan
  7. Renate:
    15 april 2015
    Balen van je aanval Paul!!! Hopelijk hoef je voorlopig niet meer te liften of met de bus te gaan!! Ennuh...ik, solidair als ik ben zal een 'vruchtensapje' op jullie proosten..haha, die gekke alcohol drinkers...haha...
    Mannen, slaap goed en morgen weer fris en fruitig voor een nieuw avontuur!
  8. Joop en Inge Roelands:
    15 april 2015
    Oei....dat is even schrikken. Rustig aan maar weer en niet te veel van jezelf vergen. Goed water of thee blijven drinken onderweg (heel belangrijk) en regelmatig even rusten. Zet 'm op !!!
    groetjes Inge
  9. Peter van der Hurk:
    15 april 2015
    Hallo Henk en Paul, wij wensen jullie veel succes gezondheid en plezier met deze pelgrimstocht.
    Wat meer fris en water drinken dan gaat het vast goed.
    Groetjes je volleybal vrienden
  10. Annemarie Sinnige:
    15 april 2015
    Paul, dat is ff schrikken jongen! Ook voor Henk. Ik heb je 2 keer zo gezien. Dat is niet zomaar een kleinigheidje. Pas op elkaar, hè! De Camino is nog lang en net als het hele leven, met ups en downs. Morgen weer een up hoor....
  11. Tanja:
    16 april 2015
    Bedankt voor het doorgeven van de kilometers, Gerard !
    Leuk om bij te houden.