Bourges - Charost 14 km

20 mei 2015 - Chârost, Frankrijk

Het was een wandelgang om snel te vergeten, alleen maar langs D wegen. Dit vinden wij niet leuk. Op een zonnige parkeerplaats in de zon ff uitrusten en 5 minuten later een hagelbui. Gelukkig duurt dit nooit lang. Uit het bos, langs een D weg, zagen wij mooie wolkenluchten. 10 minuten later moesten wij schuilen bij een kwade boerin met hond. We konden uitleggen dat het maar 5 minuten zou duren en dit was oké. Regenjas aan, bij de laatste druppels, en weer op pad. Toe barste het enorm los, terug en drie kwartier geschuild. Op weg naar ons slaapadres kwamen wij langs een Bar-Restaurant van een Cambodjaanse damen: Navy. Om 15.00 nog een Plat Du Jour van € 11,90, geen probleem. Er kwam een gratis toetje bij, een Entrecote en de prijs was € 14,90 ! Heerlijk gesmikkeld. We kopen een stokbrood voor de avond en lopen naar de gemeenteherberg, waar Loek uit HHWaard, Paul uit La Rochelle en Jean-Michel uit Toulouse ook aanwezig waren. Iedereen maakte zijn potje klaar en om 21.15 lak iedereen op tuk.

1. Truus Ursem:
    27 mei 2015
    Mooie foto s en weer n mooi verhaal.Paar dagen in A dam geweest,had nog n etentje tegoed van moederdag.Bij n oud studiegenoot van Simone,die heeft n huiskamerrest.Allesvegetarisch heerlijk!!Naar de Hermitage en de markthallen de Remise.Leuke rest. en spec. winkeltjes,dit alles op de scooter.Volgende dag op de fiets naar W.Gasfabriek voor n leuke markt en naar NDSM eiland.Gister T>AN jarig was gezellig,ze doet t goed!!Liefs.