DE VOORBEREIDING

1 augustus 2021 - Egmond Aan Zee, Nederland

We zijn serieus aan het trainen met een bepakte rugzak op. Ook al gaan we "maar" 300 km wandelen in Spanje. Het is echt nodig om de kilometers MET rugzak in de benen te hebben. En het gaat ons goed af. Henk is druk bezig om de overnachtingen voor de eerste dagen te regelen. Daar waar Henk tekort schiet met de Spaanse taal, zal Wil haar contacten die ze heeft in Santiago, gebruiken om deze barrière te overbruggen. Ja vandaag is het 1 augustus dus het aftellen is begonnen.

1. Margreet:
    1 augustus 2021
    Zo wat super om dit avontuur aan te kunnen gaan.
    Zet hem op . ( Ben wel een beetje jaloers)
    Groet,
    Margreet
  2. Henny:
    1 augustus 2021
    Wensen jullie veel succes toe !!
    P.S. achter onze namen van Henny en Jacques... staat "buren van Anneke en Theo" Kunnen jullie dat weghalen. Dat is verkeerd geplaatst, sorry, is voor een andere Spanje / Santiago wandelaar die wij volgen.
  3. Elly Teitsma:
    3 augustus 2021
    Een mooi alternatief voor 2 weken beheerdersdienst! Ik ga jullie zeker weer volgen. Ik ben benieuwd en wens jullie een super wandeling toe!
  4. Truus Ursem:
    6 augustus 2021
    Mooie uitdaging, leuke vooruitzichten en genieten samen!!!!!
  5. Louis Groen:
    8 augustus 2021
    Nu ik net aangekomen ben in Parijs, als onderdeel van mijn 2e camino vanuit Ned., ga ik jullie uiteraard weer volgen.
    Ik hoop dat het goed gaat met het wandelen met een zware rugzak in deze tijd van voorbereiding.
    Nog een vraagje: de camino Ruta Do Mar is dat de camino Primitivo of toch een andere route?
    Nog een vraagje
  6. Henk ursem:
    8 augustus 2021
    Hallo Louis, nog een compliment over jou Camino, wat vond ik je verslagen goed , en uit je gevoel komen veel persoonlijke eigenheden van je naar voren. Camino Ruta Do Mar is waar de camino del Norte het binnenland in gaat voor naar Santiago gaan, wij van Ribadeo doorlopen naar Ferol ,waar de Camino Ingles begint . Dat is ongeveer 300 km .