28 september Arcos - Barcelos 20 km.

28 september 2020 - Barcelos, Portugal

Ontbijt om 8.30 met 7 mensen, een Nederlands onderonsje🇳🇱😃. Lekker ontbijt en gezellig. Om 9.30 gaan wij als eerste op pad, door Sao Pedro de Rates. Hier worden wij ingehaald door de dames uit Brabant. Ook komen wij een Portugese vader met zijn zoontje tegen, of deze de Camino lopen (denk het niet). In Real drinken wij koffie en komen de Nederlandse mannen Rob en Willem tegen die hier ook koffie drinken. Rond 12.00 gaan wij weer. Wel over de weg, hiervoor over een grindpad. We snijden iets af maar Frances en Paul lopen totaal verkeerd🤔 3 km. langs de weg en retour😬. Weer langs de weg, redelijk druk. Gelukkig nog een stukje door het bos, daar komen wij Henk tegen die daar al 3 kwartier zit. Een frisje, toastada voor Francis. Rond 15.00 verder voor de laatste 5,5 km. Het is nog vroeg. Om 16.00 in Barcelinos: de eerste alberque vol. Maar Paul zijn vriendin Claire was er ook, maar ze herkende hem niet echt 🍺🚬. De tweede dicht. De 3 de te simpel en te duur. De 4de veel te simpel: geen lakens kussens etc. Toen Barcelos in. De alberque was vol. Een hotel te duur. Toen hotel/restaurant Bagoeira. € 75,-- incl. ontbijt. Naast ons restaurant waar wij met Willem, Rob, Karin en Marian heerlijk hebben gegeten. Om 22.15 oogjes toe😴.