27 september Labruge - Sao Pedro de Ratjes 24 km.

27 september 2020 - Arcos, Portugal

Ontbijt bij de Padaria aan de overkant. De gastvrouw is een chagrijnige vrouw. We krijgen een afgemeten ontbijt, wel een extra kopje koffie/thee. Zonder groeten van beide kant verlaten wij de zaak. Inpakken en wegwezen. Na 9.00 op stap. Verder langs de kust. Vila Cha  is het volgende schilderachtige vissersdorpje, erg leuk. Hierna een mooie rotsachtige kust die plaats maakt voor duinen. Een mooi vlonder pad, met veel sporters, leid ons naar Vila do Conde. Voorbij de brug zit Henk aan de koffie dus wij ook. Rond 12.00 weer verder. Door de stad rechtsaf langs het aquaduct. Door Touquinha en Junqueira. In het laatste dorp fris en yoghurt gekocht bij een dame die 10 jaar in België heeft gewoond en goed Vlaams sprak. Op naar Arcos (alles langs de weg over asfalt). Ik herken de brug waarover wij het dorp inlopen en informeer bij hotel Quinta Sao Miguel de Arcos voor de prijs. € 70,-- incl ontbijt en was service. Geboekt, ook het diner € 17,-- 5 gangen. Eerst zwemmen en dan naar bar Barbosa voor een biertje. Alles is herkenbaar voor Sia en Sjaan😄. We hebben heerlijk gegeten en bijgepraat met 4 Nederlanders die van Porto naar Valenca (grens Spanje) lopen. Laat voor ons 23.00 naar bed🥱😴.  Buy the way, we zijn ongeveer halverwege 🚶😄.

1. ELLY:
    28 september 2020
    Vroeg me ook al af,om hoeveel dagen en km het gaat,dus nog heel wat km te gaan,succes verder🤗👍😘
  2. Nolda:
    28 september 2020
    Een dag met een goudenrandje op naar spanje succes verder
  3. Elly Teitsma:
    28 september 2020
    Prachtige plaatjes en omgeving! Luxe hoort er af en toe ook bij👍🏼
  4. Martha Josee:
    28 september 2020
    Wat een mooie omgeving! Ongezellig dat die vrouw zo chagrijnig was, komt haar zaak niet ten goede! Laten jullie je nu maar lekker verwennen in het hotel, lekker even luxe!
    Veel plezier en groeten van ons.
  5. Trudi Kramer:
    28 september 2020
    Tot nu toe steeds heel erg genoten van jullie verslag en mooie foto's.
    Zie uit naar het vervolg.
    Wens jullie nog hele mooie wandeldagen toe.
    Hartelijke groet Trudi
  6. Edith:
    30 september 2020
    Jammer dat jullie zon chagerijnige vrouw tegen komen, daar dus niet meer heen 😉
    Alweer op de helft van jullie tocht, wat gaat het toch snel, prachtige foto's weer 🙋‍♀️