San Martin del Tesorillo-Los Angeles 18 km.

15 november 2019 - Torreguadiaro, Spanje

Buenos diaz. Allereerst iedereen bedankt voor alle reacties, wij vinden dit leuk om deze te lezen. Het zijn er veel zodat wij niet alles beantwoorden. Deze ochtend hetzelfde ritueel: douchen, opfrissen, toilet en rugzak inpakken. Hierna beneden een ontbijt. De rugzak om en beide een jasje aan: het is 13 graden....maar droog😃. In San Martin kopen we fruit. Dit dorp blijkt een middelpunt van de mandarijnenteelt te zijn🍊. Het dorp uit VAMOS 🏃(Jan) via zandpaden. We lopen tot 200 mtr. hoogte waar betonauto's rijden. Er worden vele windmolens gebouwd. We dalen af naar de CA 8200. We lopen 6 km. langs de weg en slaan af op een paadje vol met stekels en struikgewas. Omhoog 140 mtr. hierna is een pad wat beter begaanbaar is. Via vele volkstuinen, met honden als bewaking? komen wij aan in Los Angeles. Na heen en weer lopen, vinden wij het adres voor de komende 3 dagen. Bellen, bellen en nogmaals bellen.. geen reactie. Bij het station is een bar waar wij wachten. Weer bellen. Om 18 00 heeft Henk contact met Booking. Deze gaat bellen en mailen naar de eigenaar Miquel. Als deze niet reageert gaan zij 'n oplossing zoeken voor ons. Dit hebben ze gevonden 3 km. verderop. Paul heeft een hotel Don Luis om de hoek v.h. station gevonden. Wij nemen dit en het verschil wordt door Booking betaald😃. We gaan eten in een engelse bar, waar we gewacht hebben. Hier is een fish & chips avond met gitarist. Golden oldies gaat hij spelen om 22.00. Helaas gaan wij om 21 45 naar het hotel. Zoals Sonja altijd zei: morgen gezond weer op.😃

1. Francis:
    16 november 2019
    Jullie komen van alles tegen. Van mij mogen jullie wat later naar bed hoor😜
  2. Groetjes Ria Put:
    16 november 2019
    Soms zit het mee maar ook wel eens tegen! 🤗😢🚶🏼‍♂️🚶🏼‍♂️⛰🚞
  3. Elly Teitsma:
    19 november 2019
    Wat een een geweldige natuur en mooie foto’s!