Coripe-Montellano 17 km.

22 november 2019 - Montellano, Spanje

De hele nacht heeft het flink geregend en ook om 8.00 spettert het. Eerst maar ontbijt bij Anna. Twee toast met kaas en ham. Koffie en thee erbij en Henk zijn yoghurt. Om 10.00 gaan wij lopen en het is droog. Voor de zekerheid de regenjas aan en de hoes om de rugzak. Een mooi grindpad van 4 km. tot de weg. Verderop komt de afslag voor de route en wij dubben🤯. Henk wil via weg en Paul via het pad. Het pad is nat en de ondergrond is zand/klei. Het begint harder te regenen en Paul gaat met Henk mee. 11 km. langs de weg😒. Tot aan Montenallo komen wij 20 🚗 tegen in onze richting. We proberen het gewoon👍. Wij krijgen geen lift en de laatste 5 km. proberen wij het niet eens meer. Het was geen leuke wandeldag met weinig foto's, we hebben niet van de omgeving en het lopen genoten ☹️. Drijfnat komen wij aan bij bar/hostal Boby. Het was een dag met harde regen (hard= asfalt en regen= neerslag). Henk heeft geboekt met zijn 📱 en voor € 40,-- hebben wij een kamer. Paul douchen en beide droge kleren aan😃.  We drinken koffie en eten wat (croquetten) deze zijn jammer genoeg niet zo lekker als eergisteren. Hierna gaat Paul kijken of hij de airco aan de praat krijgt om de kamer te verwarmen en misschien droogt de natte kleding. Met een 🍺 erbij boeken wij de overnachtingen t/m Sevilla😃👍. We rekenen af bij de (oude baas) en krijgen onze eerste gratis 🍺😃. Onze laatste volger is Marjo😃👍. De was is om 19.00 bijna droog👍😃. Wij eten beneden in bar/restaurant en krijgen 2 salades en 3 hoofdgerechten? Ging ff verkeerd bij de eigenaar. Wel lekker, maar teveel. Nog een gratis likeurtje toe (lijkt op Limoncello) lekker. Om 10.30 gaan de oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker🦉.

1. Francis:
    Weer een mooi verhaal😃
  2. Hans vd Hoeven:
    22 november 2019
    Jeetje mannen, wat een nattigheid!misschien morgen een extra zonnen-verrassing🌞👍🌈🌞? Het eten en drinken bevalt jullie wel, daar lijkt het op! Leuk om jullie reisverslag te leden. Hartegroet.
  3. Marjo:
    22 november 2019
    Hoi Paul en Henk mooi verhaal maar 'n zwaar dagje, hier tot nu toe 'n gezellige dag met Sia en zo meteen samen lekker 'n pizza eten en iets drinken bij Parkzicht dus.... veel succes nog en wij gaan duimen voor beter weer!! groetjes
  4. Tinie Hoetjes:
    22 november 2019
    Ja jammer van de regen, maar is te verwachten om deze tijd!! Maar het is toch wel genieten?? Wij gaan morgen de Sint inhalen in Heiloo ook leuk!! Succes mannen!!😘😘😍😍
  5. Elisabeth:
    22 november 2019
    Goed dat je niet natter dan nat kunt worden, gelukkig ook weer droog. Moedig vooruit! Zo leuk weer om te volgen! Buen Camino
  6. Edith:
    22 november 2019
    Dat was geen leuke wandeldag voor jullie, hopelijk morgen beter
    Jammer dat niemand stopte om jullie een lift te geven, maar er wachten jullie een heerlijk diner
    Sukses voor morgen hoor!