Aankomst in Spanje en Gibraltar

12 november 2019 - Gibraltar, Gibraltar

Na 20 min. vertraging landen wij op tijd in Malaga rond 23.00. Met onze rugzakken als handbagage liepen we naar het busstation voor de bus die ons naar het centrum moet brengen, deze rijd 24 uur per dag. Het duurt ons te lang en nemen de metro. Hierna de bus die ons na 2 stops voor onze hostal brengt. Eerst 3 X aanbellen, dan 2 X bellen geen reactie. Het is 00.10 uur....wat nu? Gelukkig reageert onze gastvrouw bij de volgende belscene. In slaaptenue worden wij naar onze kamer begeleid. Zij is grieks en lacht zich blauw om ons 😳. We duiken gelijk in ons smalle 2 persoonsbed en gaan op tuk.                                                       De volgende morgen om 9.00 wakker en eruit om te douchen. Henk heeft slecht geslapen. In de straat 2 lekkere broodjes Serranoham/kaas en 2 cafe con leche. Hierna de bus genomen naar La Linea de la Concepcion. De rit duurt 3 uur en kost € 14,-- pp. De route langs de Costa del Sol brengt ons langs o.m. Marbella en Torremolinos. Kamer opgezocht en in korte wandelkleding, het is 22 graden ☀️😃. Wij lopen de grens over naar Gibraltar via het vliegveld. Als er een toestel land of opstijgt gaat de weg dicht. Via de winkelstraat komen wij bij de kabelbaan om naar de top te gaan. Helaas zijn wij te laat. Deze sluit om 17.15. Via de botanische tuin omhoog proberen wij het lopend te redden, maar het uitzicht is te heiig om door te lopen. Wij sluiten de middag af in La Linea.

1. Fred:
    12 november 2019
    Een goed begin mannen. Heel veel plezier en hopelijk blijft t zulk mooi weer
  2. Tinie Hoetjes:
    12 november 2019
    Paul en Henk heel veel succes, hoop voor jullie dat het mooi weer blijft!!👍😘😘
  3. Anneke, Egmond aan Zee:
    12 november 2019
    Henk en broer Paul, ik hoop dat jullie een mooie pelgrimage hebben. Geniet van het landschap ,het weer,veel momomenten Buen camino.
  4. Jan Stevens:
    12 november 2019
    Fijn om weer met jullie te kunnen en te mogen “meelopen” op deze toch wel bijzondere Camino
    Dat wordt dus weer ettelijke avonden genieten
    Veel succes en wandelplezier
    Met pelgrimsgroeten
    Jan
  5. Rieke:
    12 november 2019
    Wat goed dat jullie weer op pad gaan! Ik vind het altijd erg leuk om jullie reisverslag te lezen...en zo jullie tocht te kunnen volgen!
    Veel succes en plezier gewenst! Groetjes van Rieke
  6. Therese Akerboom:
    12 november 2019
    Hey big boys, maak er weer een onvergetelijke reis van.
  7. ELLY:
    12 november 2019
    Jullie zien er goed uitgerust , en vrolijk uit, houden zo🤗🤗🤗
  8. Elly Teitsma:
    12 november 2019
    Gezellig mannen dat jullie dit weer ondernemen met elkaar. Ik ga weer genieten van jullie blog en beleef de wandeling op deze manier. Succes en heel veel plezier!
  9. Elisabeth:
    Oh geweldig mannen weer aan de wandel! Buen Camino
  10. Rob van der Velde:
    13 november 2019
    Maak er een leuke tijd van.
    Rob van der Velde
  11. Ria Penders:
    13 november 2019
    Na een onrustige regenachtige nacht is het prachtig om de met de foto's van Zuid Spanje de dag te beginnen!
    Geniet er weer van! Wij mogen zomaar weer meegenieten!
  12. Edith:
    Hallo Paul en Henk,
    Wat een informatief reisverslag, leuk om te lezen.
    Gelukkig heeft jullie gastvrouw de bel gehoord, anders moest je een ander onderkomen zoeken,
    ( en dat zal niet meevallen om 12.00 uur s’ nachts)
    Geniet er van, en tot het volgende verslag
    Groetjes Edith en ben