Redondela - Pontevedra 5 augustus 19 km.

5 augustus 2020 - Pontevedra, Spanje

Wij hebben ontbijt in cafe/bar Baccara (yes sir I can boogie🕺). Pardon: wij kregen gisteravond via de mail bericht dat het ontbijt er niet bij zat😒. Dus voor het diner begint, ontbijt gekocht. Droog brood, maar okay. De boter was vloeibaar, dus in de 🗑️.  Sjaan haar rugzak weggebracht en wij op weg. Paul weer moeilijk opstarten maar na 30 min. is het bijna over. Even later vraagt Sjaan om een stok, dit loopt voor haar makkelijker.  Na elke plaats wordt het drukker met pelgrims. Spanjaarden, Italianen, Duitsers (nog geen Nederlanders). De route gaat vnm door bos: stijgen en dalen met mooie uitzichten. Weinig kale stukken dus veel bescherming 😃. Paar keer gestopt: 1 x bij Ponte Sampaio (koffie) en 1 x Ganderon (cola) en onderweg 2 maal. Het lopen gaat prima, het tempo zit er goed in. Na Ganderon nog 5 km. langs de weg: deurdonderen. De route was een van de mooiste wbt. natuur en uitzicht. Wij lopen het hotel voorbij, (Sjaan haar rugzak stond tegen het raam) even terug en naar binnen. Luxe, op de 4de etage met uitzicht. Airco aan en biertje erbij. Opfrissen en 1 wijntje daarna 😴

1. Martha Josee:
    5 augustus 2020
    Fijn dat de gang er goed in zit en wat een mooie vergezichten. Wat een grote sandwich, Sia😀Het lijkt wel een heel brood. Petje af voor jullie hoor! Groetjes en morgen weer veel wandelplezier! Joop en Martha.
  2. Leo Hoogervorst:
    5 augustus 2020
    Mooie plaatjes en weer een lekker verhaal. Hou vol.
  3. Jacqueline Smidt:
    5 augustus 2020
    De eerste wandelweer zit erop. Prestatie van jullie alledrie, top! Blijf genieten, groet Jacqueline
  4. Marijke en Arie:
    5 augustus 2020
    Mooi dat de opstartproblemen snel over zijn Paul! Geniet van de luxe in het hotel en hopelijk allemaal een goede nachtrust.
  5. Annemarie Sinnige:
    5 augustus 2020
    Weer een prestatie neergezet! Hopelijk hebben jullie eens alle 3 een goede nachtrust.. airco is heerlijk, natuurlijk.
    Maak het niet te laat en morgen weer fris op pad.
  6. Elly Teitsma:
    6 augustus 2020
    Ook ik heb 's morgens met opstartproblemen te maken😜😊. Gaat lukken voor jullie alle 3! Bedankt weer voor de prachtige foto's, leuk! Enjoy!
  7. Elisabeth:
    7 augustus 2020
    Beginnen bekende plekken te worden! Leuk leuk. Ik ben inmiddels weer thuis uit het ziekenhuis:)
  8. Truus Ursem:
    8 augustus 2020
    Fijn dat jullie ons laten meegenieten van alles, succes en veel plezier samen.