Pontevedra - Caldas de Reis 6 augustus 24 km.

6 augustus 2020 - Caldas de Reis, Spanje

Geen ontbijt, dus rugzak Sjaan klaarzetten en op weg. Om 8.00 dus op pad. Stad door op zoek naar ontbijt of supermarkt. De tweede was nog gesloten en eerste had alleen "zoete"  broodjes dus dooooor. Stad uit en veel Spaanse pelgrims (ook op de mtb). Door het bos en later langs een smalle drukke weg. We duiken weer het bos in maar blijven de auto's horen. In a Cancela een bar: druk maar koffie en sandwich😃👍. Kwart over 11 gaan wij verder stappen 🚶👩‍🦯👩‍🦯. Eerst door bos maar de laatste uren geen bescherming door bomen. De temperatuur loopt op: 34 graden. Paul zijn water is op en de dames lopen voor hem.  Gelukkig is er een bron onder een grote boom waar wij onze dorst kunnen lessen. Nog ruim 2 km. doormalen en we zijn er😃. Wij zaten er alle 3 doorheen.😒 Ze zijn hier streng met mondkapjes en worden erop gewezen, Paul krijgt claxon🎺 seintje van chauffeur 😤, snel😷. Snel boodschappen halen (ook voor morgenochtend) en douchen. Hierna biertje en was in de machine. Even liggen (benauwd) en om 20.00 naar de rivier. Terras aan het water.........heerlijk met koel briesje. We nemen alle 3 menu del dia. Russian salad vooraf en P beef steak Sj hake (witvis) Si kip. Toetje en of koffie en hierna voldaan naar 🛌💤

1. Marijke en Arie:
    Pff..respect hoor, 24 km in de hitte 👍🏻
  2. Elly Teitsma:
    24 km., niet mis. Top prestatie!👏🏼
  3. Henk ursem:
    6 augustus 2020
    Fantastische dat jullie met deze temperatuur deze afstand hebben gehaald, ik heb vandaag met 29 graden, met moeite 18.5 km gehaald, maar om 9uur begonnen en om 13,30 weer thuis gekomen. Veel sterkte voor de laatste 2 dagen wandelen , en dan aankomen op het plein voor de kathedraal.
  4. Annemarie Sinnige:
    6 augustus 2020
    Wat heerlijk allemaal weer. En wat kan water toch ook lekker zijn. Slaap lekker!!
  5. Moniek van Leeuwen:
    Heel knap hoor in de hitte 🙌🏼 Jullie zijn kanjers 👏🏼!! Hou vol 😘
  6. Esther Hof:
    7 augustus 2020
    Wat een kanjers zijn jullie!! Respect voor jullie doorzettings- en uithoudingsvermogen!💪🏼 De omstandigheden liegen er niet om 🥵. Nog een paar dagen. Zet 'm op!! Wij denken aan jullie!😘😘
  7. Rene Hof:
    7 augustus 2020
    Wat een bikkels. Het is vandaag in Nederland ook 33 graden dus snap nu hoe zwaar jullie het daar dan hebben als je ook nog aan het wandelen bent😅. Ik vind het al zwaar om bij het zwembad te liggen🤣. Hou vol en zet hem op👍🏻👍🏻
  8. Joke:
    7 augustus 2020
    Pfff dat is wel afzien in de hitte
    Toppers zijn jullie
  9. Martha Josee:
    7 augustus 2020
    Fijn dat jullie het vol kunnen houden! Het is wel erg warm hoor! Richting Santiago zal het steeds drukker worden met pelgrims, denk ik. Sia en Sjaan zullen er helemaal naar uitkijken! Nog even doorzetten hoor! Heel knap van jullie en we genieten van de mooie plaatjes.
    Veel succes!!👍👍☘️Groetjes, Martha en Joop.
  10. Ria Penders:
    7 augustus 2020
    Weer een mooie route! Prachtige foto's! Doe het rustig aan in die warmte!
  11. Tinie Hoetjes:
    7 augustus 2020
    Top hoor,zoveel inspanning met 34 o, het is hier ook warm en ben blij dat ik niks MOET!!
    Sterkte verder!!👌😷🙀😘😘
  12. Edith:
    7 augustus 2020
    Dat valt niet mee, geen ontbijtje, geen koffie.
    En dat in die hitte, respect hoor!
    Nog twee dagen, de laatste loodjes, veel sukses👍Van ons 🙋‍♀️😘
  13. Edith:
    En weer prachtige foto's 🙋‍♀️
  14. Yvonne Klaver:
    7 augustus 2020
    Wohw niet niks! Deze afstand met die warmte ...m'n petje af voor jullie! Heel veel succes met de laatste loodjes. XX
  15. Elisabeth:
    7 augustus 2020
    Erg leuk jullie verhalen! In Caldaz de Reiz kwamen wij terecht in een motel heel bizar je zag .