Porto - Arcos 29 juli 33 km. xxx

29 juli 2020 - Arcos, Portugal

Lekker geslapen en rustig wakker worden. 7.00  uur en eruit. Wassen en (Paul) scheren. Wat blijkt Sia heeft de nederlandse tijd bekeken. Om half zeven zit Paul geschoren klaar. (Lekker op tijd)😒. Op de mobiel het nieuws en alle reacties bekijken van de blog. Veel en heel leuk:Obrigado ☺️. Sjaan haar rugzak moet om 8.00 klaarstaan voor het vervoer. Exact om 8.00 wordt deze opgehaald. Hierna gaan wij ontbijten. Wij wachten tot 9.30 op onze taxi. Deze brengt ons 10 km. buiten Porto. Het is ff zoeken en dan zien wij de eerste gele pijl. Langs gehuchtjes, hoge muren, maisvelden en eucalyptus bomen lopen wij uiteindelijk 10 km. naar Vilarinho. Hier 2 koffie con leche en 1 x americano. Nog 9 km. voordat we in Arcos zijn. Lekker landelijke paadjes, geen verkeer😃. Over een romeinse brug: Ponte do Ave. Rond 15.00 in Arcos. Lekkere ruime kamer met bad😒. We drinken wat, douchen en laten de was doen. We lopen het dorp (gehucht) in en bezoeken de locale kroeg. We hoorden wat ze ging koken dus de keuze was snel gemaakt. We drinken en kletsen wat en gaan om 18.00 retour. Het eten is vanaf 19.00 in cafe Barbosa. Om 19.30 zitten wij klaar voor 2 x pasta 1 x steak met friet maron (bruin). Smaakt allemaal prima. We drinken koffie op ons terras ☕😃

1. Marijke en Arie:
    29 juli 2020
    De kop is er af, en zo te lezen ging dat perfect!
  2. Martha Josee:
    29 juli 2020
    Voor een natje en een droogje wordt goed gezorgd, proost! Mooie foto’s.
  3. Harry ursem:
    Heel mooi 33 km
  4. ELLY:
    Ziet er weer goed uit🤗
  5. Adry:
    29 juli 2020
    Geniet van jullie verhaal en foto’s 👏
  6. Elly Teitsma:
    29 juli 2020
    Lekker gelopen, met prachtig weer en lekker na genieten😏
  7. Yvonne Klaver:
    30 juli 2020
    Heel leuk om ook een beetje mee te worden genomen in de reis!De eerste wandel dag is al geslaagd. Heel veel succes. 🍀👍💕
  8. Leo Hoogervorst:
    30 juli 2020
    33 km. Dat was een flinke tippel om te beginnen maar allemaal goed gegaan zo te lezen.
  9. Rene Hof:
    30 juli 2020
    Goed bezig daar hoor! Ziet er leuk uit. Mooie foto's en ga zo door!
  10. Annemarie Sinnige:
    30 juli 2020
    Weer een dag met een gouden randje!!
  11. Danielle Hof:
    Goed zo oma!!!! Ik hou van je 💋💋💋💋 groetjes Daniëlle
  12. Danielle Hof:
    30 juli 2020
    Mooie foto’s dikke kus van
    Vajenne 💋💋💋💋❤️❤️❤️😘😘😍🥰🥰😍🥳
  13. Annemarie Kruidenberg:
    30 juli 2020
    Lekker hoor, de eerste dag al een succes ! We hopen dat het een onvergetelijke en fijne wandel vakantie voor jullie alledrie gaat worden 👍🏻
    Succes ! Gr. Nico en Annemarie