22 september Mealhada - Agueda 24 km

22 september 2020 - Mealhada, Portugal

Wakker worden rond 7.00 na een onrustige nacht voor Paul. Veel wakker en draaien😒.  Maar 22 september betekent Paul jarig! Al na 6 en kwamen de appjes met felicitaties binnen. Ook op de blog berichten over zijn 61ste verjaardag: iedereen heel hartelijk bedankt😄👍🥰. Geen ontbijt wel een schone was. Om 8.15 op weg. Geen pijl maar worden door 3 mensen goed de route opgestuurd. Mooi bos pad langs een Eucalyptus boomgaard. Na het opnieuw inzaaien groeien maar. Hierna alleen maar asfalt 😒 dus doorlopen. We passeren veel kleine dorpjes waar af en toe een barretje is. Bij een cafe, wat gesloten is, komen wij Antje tegen. We gaan apart verder. In Barro koffie en fris. De laatste 5 km. stukje door industrie en verder naar Agueda. Paul loopt prima op zijn nieuwe sokken. Tip van Henk: 2 paar over elkaar 😄👍. We stampen lekker door en ff na 16.00 zijn we bij hostel Celeste, deze heeft ook een alberque Antonio. Het ziet er prima uit. Francesco gaat samen met mij koken: pasta met salade. Het smaakte heerlijk en met wat wijn smaakte dit bellisimo🇨🇮. Om 22.00 naar de beddekoets😴.

1. Timo Commandeur:
    22 september 2020
    Hartelijk poficiat. Nog vele jaren wandelen in goede gezondheid
  2. Tinie Hoetjes:
    23 september 2020
    Alsnog van harte gefeliciteerd met Paul zijn verjaardag!! Nog vele gezonde jaren!!😘😘 En nog veel wandel plezier!!🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️
  3. Annemarie Kruidenberg:
    23 september 2020
    Och heden Paul op je verjaardag geen ontbijtje? Karig hoor, hopelijk hebben jullie het onderweg ruimschoots ingehaald 😜 vanuit limmen nog van harte gefeliciteerd en een hele dikke zoen 😘
  4. Truus Ursem:
    25 september 2020