Utrera-Dos Hermanas 18 km

25 november 2019 - Dos Hermanas, Spanje

We worden om 8.45 wakker en maken ons klaar om te vertrekken. Het is bewolkt en 15 graden. De hoofdstraat opzoeken en de stad uit. Eerst nog koffie en ontbijt. Langs de spoorlijn 'n paar kilometer, dit betekent wat kleine industrie en rommel langs de kant. Hierna komen wij op een zandpad tussen groen. Palmbomen, cactussen, sparachtigen en veel struiken: een genot om te wandelen. Halverwege pauzeren wij wat om te drinken en fruit te eten. Op gegeven moment bij de A-8029. In de vertaalde route (uit het engels) staat elke keer KSO. Nu op de een na laatste dag heeft Paul ontdekt wat dit betekent: Keep Straight On !!  Deze steken wij dus over om op de SE-426 verder te gaan. Het wordt kaler en het begint te spatten. Paul doet zijn jas aan en Henk loopt door. We bereiken de buitenkant van Dos Hermanas. Het ziet er triest uit en we moeten uiteindelijk nog 4 km. verder. De stad door en het begint luxer te worden wbt. de bebouwing. We lopen over het spoor naar hotel Leflet Valme. Dit is voor ons een luxe hotel: prima, niets op aan te merken, maar saai. Bij een DIO-super wat lekkers gekocht, genutigd en gerust op de kamer. Rond 20.00 naar de pizzaboer om de hoek: geen echte pizza, maar smaakvol🍕. Morgen het laatste stukje van deze Camino Via Serrana 17 km.

1. Annemarie Sinnige:
    25 november 2019
    Morgen het laatste stukje alweer. Wat is het allemaal snel gegaan. Af en toe leek het wel een culinaire reis, haha...Tja, de inwendige mens is ook héél belangrijk om tot een goede prestatie te komen. Geniet van dat laatste stukkie!
  2. Tinie Hoetjes:
    25 november 2019
    Ja mannen, het zit er bijna weer op, de laatste dag morgen al!! Dat word weer afkikken van het Spaanse eten en landschap!! Hele goeie reis naar huis!! Tot volgend jaar weer??😘😘😍
  3. Ria Penders:
    25 november 2019
    Geniet van de laatste wandeling!
  4. Leo Hoogervorst:
    25 november 2019
    Hopelijk wordt het mmorgen een stralende dag want lest best. En daarna een goeie reis terug naar dit koude kikkerlandje.
    Dank jullie wel voor alle leuke verhalen en de mooie foto's
  5. Elly Teitsma:
    25 november 2019
    Inderdaad heel snel gegaan, althans voor mij. Misschien volgend jaar een langere route uitzoeken🤣
    Ik heb weer genoten van jullie verhalen en belevenissen, bedankt!
    Een goeie vlucht terug en alvast welkom op neeerlands bodem. Groet, Elly
  6. Marjo:
    26 november 2019
    vandaag nog 'n dag "genieten" van alles!! goede reis terug naar huis!! groetjes Marjo
  7. Edith:
    26 november 2019
    Als ik dit typ, zijn jullie al onderweg, de laatste kilometers.
    Hopelijk komt de zon er nog door, jullie laatste stuk door het Spaanse landschap.
    Een goeie thuisreis voor straks, en bedankt voor de fijne verhalen en foto’s van ons
    ( jammer dat het te ver is, anders stonden we met 💐 jullie op te wachten) 🙋👨‍🦰
  8. Ben:
    26 november 2019
    De zin van ' en foto's van ons , klopt niet, moet zijn , bedankt voor de fijne verhalen en foto's.)
  9. Martha Josee:
    26 november 2019
    Vandaag jullie laatste wandeltocht en dan zit het er weer op. We denken dat jullie lekker hebben genoten van de natuur en het eten/borrel op de terrasjes. Wij hebben genoten van de mooie verslagen en foto’s. We zullen het missen!👍😀Wij wensen jullie een goede vlucht terug naar huis. Groetjes van Joop en Martha.
  10. Richard en Beb:
    26 november 2019
    ja Henk enPaull dat is weer heel fijn om weer thuis te komen
    b edankt voor jullie mooie verslagen en foto s groetjes Richard en beb
  11. Truus Ursem:
    29 november 2019
    Jullie zijn nu al binnen en hebben 't er weer goed afgebracht!!! Knap hoor, goed gedaan jongens!!!!