Sourzac - Fraisse 18 km

9 juni 2015 - Fraisse, Frankrijk

Wij beginnen het ontbijt met gebakken ei, brood met 3 soorten jam. Loek heeft een afspraak met Louise en gaat om 7.00 de deur uit. Wij hebben geen haast en vertrekken om 7.30. Om 8.30 zijn wij in Mussidan en zoeken gelijk het postkantoor. Wij hebben besloten veel spullen terug te sturen: slaapzakken, bestek en veel kleding. We betalen € 45,-- voor ruim 6 kilo! We zijn zo blij als kinderen en trakteren onszelf op koffie met gebak. Het wandelweer is prima, niet te warm en Henk schiet als een pijl vooruit. Henk zit keurig te wachten op de plek waar wij naar het slaapadres moeten afslaan. Wij bellen voor de zekerheid, want in onze gids is het nog 5 km verder. Het blijkt te kloppen en komen 3 min. later op een veehoudersbedrijf aan waar onze ADP is. Loek wordt door de eigenaresse opgehaald en we zijn weer samen. Een buurman brengt ons nog verse kersen die in de taart worden verwerkt. We krijgen heerlijk eten voorgeschoteld en smullen ervan. Jammer genoeg is er geen internet en een zwembad voor de afkoeling. Het ontbijt met warme koffie wordt al gebracht. De koffie moeten wij 's morgens ff in de magnetron doen. Wij drinken de koffie direct op.

1. ELLY:
    10 juni 2015
    Leuk verhaal,en lekker wat ballast kwijt,heerlijk,
    jammer van het zwembad!
  2. Tinie Hoetjes:
    10 juni 2015
    Gelukkig nog geen 30 graden, zo te zien gaat het helemaal goed komen met jullie, liefs van ons.XXX
  3. Francis:
    10 juni 2015
    Niet eens verkeerd gelopen! Toppie! Zojuist Tanja een TomTom aanbevolen, die zal niet verkeerd gaan! Ik volg jullie op de voet en het water loopt mij in de mond als jullie vertellen over taarten, gebakken eieren. Aan het einde van de weg..... Kijken wat jullie morgen weer brengt.
  4. Hans vd Hoeven:
    11 juni 2015
    Hoi mannen,
    Koffie in de magnetron is in Frankrijk niet abnormaal.Wij als Hollanders drinken veel vaker en meer koffie dan de Fransen.
    Hans