Rilly-le-Montagne - Moussy 10 km

27 april 2015 - Moussy, Frankrijk

Brood gehaald om 8.00 bij de bakker en gezamenlijk ontbeten. De dames hadden een eetvoorraad van jewelste waar wij gebruik van konden maken. Henny heeft gisteren ontzettend last van haar lies gekregen en weer slecht geslapen. Zij besluiten om naar huis te keren heel jammer. Het heeft de hele nacht en ochtend geregend en het zou pas opklaren einde van de dag. Wij vragen Brigitte om ons naar Epernay te brengen. Hierdoor hoeven wij niet door het bos wat gisteren was omgetoverd in een modderbende, dit was door de regen van vanacht er niet beter op geworden. Uit de auto zagen wij de modderpaden en sporen van de tractoren van de houtvesters. Dwars door de stad naar Pierry en wij komen aan in Moussy. Wij checken ons in bij het hotel en genieten van plat du jour, heerlijk. Het is nu 18.00 en het weer lijkt op te klaren dus dat voorspelt mooi wandelweer!

1. Jan keijzer:
    Wat een belevenissen !
    Nu maar weer genieten en tevens van het weer. Toch wel gelopen met onze nationale driekleur. Had was immers koningsdag.
    Maar eind goed al goed jullie hebben de medaille voor vandaag weer binnen.
  2. Joop en Inge Roelands:
    27 april 2015
    Gelukkig dat jullie niet door de bagger hoefden te lopen, want dat is echt geen pretje. Wij zochten met slecht weer meestal vooraf aan de wandeling een alternatief door op kleine lokale weggetjes te lopen. Jullie zouden morgen, als alternatief over de D210 kunnen gaan, langs Chavot Courcourt, Monthelon en Morangis. Dat hebben wij ook gedaan. Jullie gaan dan weer door "champagneland" met prachtige uitzichten en aan het begin van de route een mooi, hooggelegen kerkje. Succes en groetjes van Inge
  3. Gerard:
    27 april 2015
    Verstandig geregeld, dat ritje naar Epernay.
    Het betekent wel bijna 16 km minder lopen, ik zal het bij de cijfers in mindering brengen op het totaal.
    Al blijft dat indrukwekkend genoeg hoor !!
  4. Martha en joop josee:
    27 april 2015
    Hallo Paul en Henk, wij hebben veel bewondering voor jullie! Geen blaren en elke dag vol goede moed weer op pad. Wat doen jullie veel indrukken op met al die verschillende slaapplaatsen, mensen die jullie ontmoeten en de mooie plekjes die jullie onderweg zien. We genieten van jullie verslagen. Nog heel veel wandelplezier!! Hartelijke groet, Martha en Joop
  5. Tanja:
    27 april 2015
    hoi mannen, nemen jullie elkjaar ook weer eens op de foto !
  6. Renate:
    28 april 2015
    Mooie verhalen weer mannen, en vooral na een nacht op zo'n oorlogs bed!! Ziet er wel heeeel primitief uit zeg!! Wel altijd weer leuk om te lezen hoor, jullie verhalen! Veel plezier weer vandaag!
  7. ELLY:
    28 april 2015
    Gaat lekker met jullie, mooie afstanden ,weer ook prima,
    Lekker zo doorgaan,groet Elly en Joop.
  8. Truus Ursem:
    30 april 2015
    Lopen die vrouwen dan met dat eten te sjouwen?Lekker meegenomen,jammer dat ze moet afhaken.Zo n siechte dag is jammer,hoort er ook bij.Succes verder xxxx