Neuvy-Pailloux - Deols 22 km

22 mei 2015 - Déols, Frankrijk

We vertrokken om 10.00 en namen een short cut, dit scheelde ons weer 2 km. Eerst over de weg en gelukkig snel over landpaadjes. Bij het bos waren wij de weg kwijt en liepen 3 km langs een D weg. We komen in Diors en komen Jean Michel tegen bij de kerk. Hij loopt verder en er komen 2 amerikaanse fietsers aan die elk jaar een Camino fietsen. Wij lopen het dorp uit en voordat wij langs de weg gaan lopen, gaan wij lekker in het gras rusten. Paul ligt warempel te slapen (hij krijgt een Swiebertje gevoel). Daar komt Jean Michel aanlopen?  We lopen langs een drukke D weg door een militair complex en slaan af om langs slingerpaadjes Deols binnen te lopen. We zoeken onze slaapplaats die tegenover een Sikkens verkoopcentrum ligt. Wij vertellen ons verhaal en horen dat Jerome zijn woninginrichting 2 jaar geleden gesloten heeft en zijn ruimte aan Sikkens verhuurd heeft met baan. Nadat Henk boodschappen gedaan heeft zitten wij bij het T.O. om te bloggen.

1. Francis:
    22 mei 2015
    Gaat weer lekker jongens! Alles 'loopt' lekker.
  2. Renate:
    23 mei 2015
    Hey, jullie route lijstje is niet meer "up-to-date' het aantal afgelegde en gelopen kms loopt ook op achter!! Leuk, een foto met een verfwinkel collega!! Bart is even naar Henk, z'n vader, die mag 2de pinksterdag voor het eerst even naar huis. Verder gaat hier alles goed. lekker lang pinkster weekend en volgende week op vakantie!! Yaaaaahhhh!!
  3. Gerard:
    23 mei 2015
    Sorry Renate, ik was eventjes niet in staat om het bij te werken.
    Het blijft vrijwilligerswerk, toch ?
  4. Truus Ursem:
    27 mei 2015
    Hoi die fiets komt me bekend voor,in Italie hebben ze zoiets om aardbeien te plukken.Hele afstanden hoor.Valt t mee met de blaren,of is t allemaal al eelt?Geniet ervan samen,liefs.