We zijn er klaar voor!

15 augustus 2021 - Schoorl, Nederland

Het is bijna zover. Daarom vandaag een pittige route in Schoorl uitgezocht en gewandeld. (De rode route) Deze route is te vergelijken met wat ons in Spanje te wachten staat. Op het eerste deel heel veel traptreden onder onze voeten door laten gaan. En toen dat nog  niet genoeg was ook een klimduin naar omhoog geploegd. Puf puf! In Camperduin een heerlijk ijsje als beloning en een portie Wognumse kersen van Wil. Verder via het strand naar Hargen aan Zee en via de prachtige stuifduinen weer richting Schoorl. We zijn zeer tevreden hoe het gaat. De Camino spirit is er weer.

1. Francis:
    15 augustus 2021
    Kijk, dat gaat goed! Met kersen loopt alles lekker😜!
  2. William en Martha:
    15 augustus 2021
    Henk en Wil, zo te lezen zijn jullie er helemaal klaar voor. We kijken uit naar jullie belevenissen.
  3. Tinie Hoetjes:
    15 augustus 2021
    Ja, gaat weer helemaal goed komen!! Heel veel suc6. Gr. Van ons!!
  4. Paul:
    15 augustus 2021
    Wil & Henk, een goede voorbereiding is een halve trip. Nou dat niet, maar het scheelt wel....ULTREA !
  5. Greetje:
    16 augustus 2021
    Je had de strandzesdaagse moeten lopen was een goeie voorbeeiding geweest!
  6. Henk ursem:
    16 augustus 2021
    je heb gelijk, maar ik wilde graag s avonds in mijn eigen bed slapen, dat is de reden dat ik de 6 daagse heb overgeslagen heb .
  7. Elisabeth:
    16 augustus 2021
    Nou dat gaat jullie vast lukken!! Ultreia et suseia!!
  8. Marjan.:
    16 augustus 2021
    De trap en het klimduin lopen, oef! Dat zit wel goed met die conditie van jullie!
  9. Ria Penders:
    17 augustus 2021
    Ziet er prachtig uit! Ik kijk weer uit naar jullie verhalen!
  10. Truus Ursem:
    25 augustus 2021
    Gaat lukken met zo'n voorbereiding.