Camino Portugese

5 juli 2020 - Alkmaar, Nederland

Na 8 maanden komen wij weer in de lucht. Wij gaan de camino Portugese lopen: Porto-Santiago de Compostella 240 km. Een afspraak komen wij na die wij 2 jaar geleden hebben afgesproken met Sjaan. Wij (Sia &Paul) gaan lopen met zijn 3en. Normaal loop ik met mijn broer Henk: dit gaat dit jaar nog gebeuren. Samen met Francis lopen wij de camino Norte vanaf Bilbao. Voor nu hebben wij tickets geboekt naar Porto op maandag 27 juli. Ook 6 hostels voor de route zijn al geboekt. Totdat 1 juli het bericht kwam dat Porto oranje gebied is (ipv geel). Voordat wij alles veranderen wbt de hostels, wachten wij de datum 14 juli af. Op deze dag horen wij of het code oranje blijft of niet. Dinsdag a.s komt Sjaan bij ons langs om dit te bespreken evenals de kleding etc. die we nodig hebben. Wij waaien nu uit op de camping in Driehuizen met vrienden en familie. Woensdag a.s. vertrekken wij met onze kleinzonen Daniel en Ruben voor 2,5 week naar Chatel. Drie dagen vertrekken wij naar Porto. En op 7 september volgt de camino Norte. Lekker bedrijvig ๐Ÿ˜ƒ

1. Tinie Hoetjes:
    5 juli 2020
    Een drukke leuke zomer dus!! Heel veel plezier en geniet ervan!!Gr. Van ons!!๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
  2. Renate:
    5 juli 2020
    Toi htoi toi dat jullie een voorspoedige reis tegemoet mogen gaan zonder te veel obstakels! Dat jullie erg mogen gaan genieten van elkaar, van de omgeving, de cultuur en natuur.
  3. Elly Teitsma:
    5 juli 2020
    We gaan van het positieve uit en dat opgesomde activiteiten allemaal door mogen gaan. Ik wens alle deelnemende heel veel succes en plezier met elkaar! Geniet er van!
  4. Greetje:
    6 juli 2020
    nou Henk had je wel even kunnen vertellen dat je hier was.Veel plezier en ik volg jullie weer.

had je wel eens kunnen vertellen een paar weken geleden veel plezier en ik volg je weer.groetjes .
  5. Nico & Annemarie:
    6 juli 2020
    Dat klinkt weer super! Wij gaan duimen voor jullie dat alles door kan gaan. Geniet ervan met elkaar ๐Ÿ‘๐Ÿป Gr. Nico en Annemarie
  6. William en Martha:
    9 juli 2020
    Duimen voor jullie dat Porto weer geel wordt. Wel weer een uitdaging.
  7. Henia Norgren:
    10 juli 2020
    Good luck. Please keep me posted. I had to cancel my Camino from Madrid in April. Waiting to see when it's safe to walk again in Spain. I'm hoping to walk either from Madrid or Irun. In the meantime I have been walking around Vancouver. 400 KM in 2 months. Not a lot but helps to keep sane.
  8. Henk ursem:
    28 juli 2020
    Hello Henia, nice to see that you are following us๐Ÿ˜ƒ. Keep walking, that's the spirit๐Ÿ‘
  9. Groetjes Ria Put:
    17 juli 2020
    Succes gewenst๐Ÿ‘๐Ÿค๐Ÿ˜Šโ˜€๏ธโ˜€๏ธโ˜€๏ธโ˜€๏ธโ˜€๏ธ
  10. Louis Groen:
    21 juli 2020
    Nu code geel van toepassing is in Portugal (behalve regio Lissabon) , kunnen jullie de 27e juli vertrekken naar Porto voor de Camino Portugese van 240 km. Heel fijn voor Paul dat Sia meegaat. Een mooie en gezellige camino en ik ga jullie weer volgen.