Balen/Ronselaar - Meerhout 14 km

8 april 2015 - Meerhout, België

Na het ontbijt met gebakken eieren kregen wij het adres voor de komende avond: Pelgrims voor Pelgrims. De eerste helft van de wandeling was landelijk, rustig dus heerlijk. Laatse stuk door bebouwing van Meerhout was minder aantrekkelijk. We waren ruim op tijd, dus cappuccino bij café de Kroon. de laatste 2 km naar herberg de Kronkeling. Lekker ieder 2 biertjes gedronken en naar de overnachtingplek. Dit is meer wat ons te wachten staat: sober, simpel en schoon. Na het opfrissen terug naar de Kronkeling voor het avondeten. Henk nam de lokale specialiteiten: pens met appelmoes. Helaas uitverkocht. Ook het vispannetje was op dus beide aan Vol au Vent. Als toetje verse rijstepap. Om 20.00 kwamen Maddu en Linda Cox naar de conversatieruimte om wat tips te geven onder het genot van wat babbelwater. Er werd nog menig flesje rode en witte wijn opgetrokken. Wij kregen een route om naar Averbode te stappen en een tip/advies: je loop deze wandeling alleen.

1. Hans vd Hoeven:
    10 april 2015
    Hoi mannen, het gaat best met jullie! Met af en toe wat aanspraak. Ik geniet van jullie verhalen. Hartegroet Marie
  2. Margrethe:
    10 april 2015
    Waarom loop je die route alleen?
  3. Greetje:
    10 april 2015
    inderdaad waarom alleen is niet gezellig ?
  4. Truus Ursem:
    10 april 2015
    Ja waarom alleen lopen?we horen het wel.gezellige verslagen hoor jongens.al aan de friet geweest? We genieten van jullie!!
  5. Gerard en mia:
    10 april 2015
    Hoi mannen Mia en ik dachten dat jullie na de tocht wel wat afgevallen zullen zijn we zijn benieuwd met al die biertjes geniet er van
    Wij gaan zondag een weekje in Duitsland lopen dus zijn we even niet online we lezen jullie verslag wel als we weer thuis zijn
    Groetjes
  6. Lida:
    10 april 2015
    O geweldig je zoveelste reisverhaal. Ik geniet er van ! Ik hoop dat jullie ook genieten. De voetreis van jullie leven ! heeft dat alleen lopen met inkeer te maken ? we leven mee !
  7. Tinie Hoetjes:
    10 april 2015
    Hoi mannen, 2 rustige dagen gehad??Nu even alleen op pad, en dan er weer volop tegen aan??Groetjes van ons!xx
  8. Lida:
    10 april 2015
    geweldig fijn jullie voetreis te mogen volgen. het alleen lopen is dat ivm inkeer ?! lieve groet Lida de Waal
  9. Elly Teitsma:
    12 april 2015
    Hi Paul en Henk. Ook ik geniet van jullie verhalen en inderdaad afvallen zal er wel niet zo gauw inzitten, maar is dat belangrijk? Geniet vooral van jullie trip!