24 september Albergaria A Nova - Sao Joao da Madeira 22 km.

24 september 2020 - São João da Madeira, Portugal

Na een goede nachtrust rond 8.30 naar de Padaria verderop voor ons ontbijt. Allemaal luxe en lekker. Francis heeft een pijnlijke linkervoet. Nu heeft Paul geen last meer. Henk loopt weer voorop en wij er achter aan🚶. Het landschap wordt heuvelachtig. Mais en eucalyptus sieren ons uitzicht. Op een hoog dorp met 'n straatje met 3 verbouwde monumenten uit 1700 zien wij de zee. Omlaag en dan een lange, lange weg omhoog komen wij in Oliveira de Azemeis. Een flinke stad waar wij een cola drinken. We moeten nog 9 km. We lopen naar beneden en omhoog langs huizen en industrie panden. In een luxe wijk nog een laatste cola. Dan de laatste 6 km. omhoog en nog 3 door de stad. We slapen in een 2 sterren hotel in een flat op de 8ste verdieping in het centrum. Om 19.00 zitten wij om de hoek bij de pizzeria. We beginnen met 2 soepa legume, een broodje met kaas en 3 pizzas. Heerlijk en gezellig🍕🍷.Rond 21,00 terug en Hostel voor morgen geboekt. Welterusten🥱

1. Tanja:
    24 september 2020
    Toch wel goed hè, dat Henk weer voorop loopt, als je 70 bent en ook nog een beetje gewicht meezeult.
  2. Elly Teitsma:
    24 september 2020
    Mooie foto’s weer en jullie hebben het droog gehouden en geen vlieg te zien🤣
  3. Thieu Berben:
    24 september 2020
    Ziet er goed uit 🍌en gaan met die ???
  4. Ton van der Steen:
    25 september 2020
    Mooie plaatjes en praatjes mannen !
    Leuk om jullie te volgen. Vooral de foto van Henk? op de spoorbaan. Never marry a railroad man!! GroetvanTon
  5. Tineke Ruijter:
    25 september 2020
    Ik vind het leuk om jullie verhalen te lezen en de foto's te bekijken. Een goede reis verder.
  6. Joke:
    25 september 2020
    T is weer genieten om jullie belevenissen mee te lezen,
    Veel succes verders
  7. Nolda:
    25 september 2020
    Wat een trip heel mooi nu weer mooi weer succes verder