17 september Fatima- Asseiceira - Tomar 13 km.

17 september 2020 - Tomar, Portugal

Het aanbevolen restaurant is het niet geworden, te ver lopen. Wel een lekkere Chinees met goed eten. Rond 22.00 gingen de oogjes toe. Wederom om 7.00 wakker en om 8.00 ontbijt. Erg uitgebreid met ei, bacon, champignons en fruit etc. De taxi komt voor om 9.30, en een uur later op de start plek: Asseiceira. Even 1 kleine discussie met de chauffeur over de prijs (totaal verkeerd gereden en gewoon rekenen🤔) en toen liepen wij 5 km. langs de weg terug waar wij langs gekomen waren 😬. Daarna langs het spoor, door een duur wijkje, via de buitenwijk in Tomar aangekomen. Paul word door een jonge, 2 mtr. lange Italiaan Francesco, ingehaald. Nog koffie gedronken 2 km. voor Tomar en ingecheckt in Thomar Story. Warempel het regent 🌦️. Douchen en de stad in. De oude kerk (13de eeuw) en de Joodse synagoge. De burcht van de Tempeliers kijkt neer op Tomar. Melanie is ook in town, we praten even en ze gaat er als een speer vandoor. Ze loopt tijdens het eten langs en gunt ons geen blik😑. Wij dineren bij een tent met "lekker" eten. Henk vond het niet bijzonder als in flauw. We bellen alle 3 onze meisjes op: every body happy🥰. Rond 22.30 gaan de lichten uit 🥱.

1. Peter Bakker:
    18 september 2020
    Buen camino
  2. Sjaan Pepping:
    18 september 2020
    Mannen, ik geniet weer van jullie verhalen en prachtige foto’s. Veel wandelplezier. Lieve groet Sjaan